Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasant Kumar Senapati

Others

3  

Prasant Kumar Senapati

Others

ବାପା

ବାପା

2 mins
7.5K


ଅନେକ ଥର ଭାବିବା ପରେ କଣ ତୁମ ବିଷୟରେ ଲେଖିବି ଓ କେଉଁଠୁ ଆରମ୍ଭ କେଉଁଠୁ ଶେଷ କରିବି କିଛି ସ୍ଥିର କରି ପାରିଲି ନାହିଁ ।

ଯାହାଙ୍କ ପ୍ରତ୍ୟେକ ସ୍ପର୍ଶରେ ପ୍ରାଣରେ ନବସଞ୍ଚାର ଘେନି ଆସେ, ସେ ମୋ ବାପା ।

ଯାହାଙ୍କ ମନରେ ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ମୋ ଭବିଷ୍ୟତର ଚିନ୍ତା ଥାଏ, ସେ ମୋ ବାପା ।

ଯିଏ ସର୍ବଦା ନିଜ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟକୁ ହୃଦୟ ଭିତରେ ଚାପିରଖି ମୋର ସମସ୍ତ ଆବଶ୍ୟକତା ପୁରଣ କରନ୍ତି, ସେ ମୋ ବାପା ।

ଯିଏ ଦିନ ତମାମ କଠିନ ପରିଶ୍ରମ କରୁଥିଲେ ମଧ୍ୟ ଅଭାବ ଅନାଟନ ଯୋଗୁଁ ଦୂର ସହରକୁ ଯାଇ ମଧ୍ୟ ଖାଲି ପେଟରେ ଫେରି ଆସନ୍ତି ଓ ସେହି ପଇସାରେ ମୋ ପସନ୍ଦର ଚୋକଲେଟ୍ କି ଜିନିଷ ଆଣନ୍ତି, ସେ ମୋ ବାପା ।

ଯିଏ ମୁଁ ରାତିରେ ପଢିବା ପାଇଁ ଉଠିବା ସମୟରେ ମୋ ପାଇଁ ରାତି ରାତି ଅନିଦ୍ରା ହୁଅନ୍ତି, ସେ ମୋ ବାପା ।

କ୍ଷେତରେ କାମ କରୁଥିବା ସମୟରେ ସକାଳ ଖାଇବା ନେଇ ଗଲେ, ଯିଏ ସାଙ୍ଗରେ ଖାଇବା ପାଇଁ କହି ନିଜେ ଅଳ୍ପ ଖାଇ କୁହନ୍ତି ଏତେ ଦୂର ଘରକୁ ଚାଲିଚାଲି ଯିବ, ପେଟ ଭରି ଖାଇନିଅ । କିନ୍ତୁ ଦିନ ତମାମ ନିଜେ କ୍ଷେତରେ କାମ କରିବେ, ସେଥିପ୍ରତି ଯାହାଙ୍କର ନିଘା ନଥାଏ, ସେ ମୋ ବାପା ।

ନିଜ ଦେହ ଖରାପ ହେଲେ କିଛି ହୋଇନାହିଁ କହି ଏଡେଇ ଦିଅନ୍ତି, କିନ୍ତୁ ମୋ ଦେହ ଖରାପ ହେଲେ ଯିଏ ପାଗଳ ପ୍ରାୟ ହୋଇ ମୋର ସେବା ଶ୍ରୁଶୁଷା କରନ୍ତି, ସେ ମୋ ବାପା ।

ମ୍ୟାଟ୍ରିକ୍ ପରିକ୍ଷାରେ ମୋତେ ଦେଖା କରିବାକୁ ଯାଉଥିବା ସମୟରେ ରାସ୍ତାରେ ଦୂର୍ଘଟଣା ଗ୍ରସ୍ତ ହୋଇ ଗୋଡ ଭାଙ୍ଗିବା ପରେ ମଧ୍ୟ ଦୀର୍ଘ ୩୫କିମି ସାଇକେଲ ନେଇ ମୋତେ ସାହଶ ଯିଏ ଦେଇଥିଲେ, ସେ ମୋ ବାପା ।

ମ୍ୟାଟ୍ରିକ୍ ରେ ପାସ୍ କରିବା ପରେ ମୋ ଖୁସିରେ ଖୁସି ହୋଇ ଯିଏ ମିଠା ବାଣ୍ଟନ୍ତି, ସେ ମୋ ବାପା ।

ବିପଦ ଆପଦରେ ମୋ କାନ୍ଧରେ ହାତ ରଖି ମୋତେ ସାହଶ ଦିଅନ୍ତି, ସେ ମୋ ବାପା ।

ଯିଏ ନିଜେ କରଜରେ ବୁଡି ରହି ମଧ୍ୟ ସ୍ବାଭବିକ ବ୍ୟବହାର ମାଧ୍ୟମରେ ସବୁ ଠିକ୍ ଅଛି କହି, ମୋତେ ଭଲରେ ରହିବା ପାଇଁ ପରାମର୍ଶ ଦିଅନ୍ତି, ସେ ମୋ ବାପା ।

ଯାହାଙ୍କ କଥାବାର୍ତ୍ତା, ଚାଲିଚଳନ, ଆଦର୍ଶରେ ମୁଁ ଅନୁପ୍ରାଣିତ, ସେ ମୋ ବାପା ।।

କହିବାକୁ ଗଲେ ବହୁତ କିଛି ଏମିତି ଘଟଣା ଅଛି । ବାପାଙ୍କ କର୍ତ୍ତବ୍ୟକୁ ନେଇ କିଛି ବର୍ଣ୍ଣନା କରିବା ଯାହା ମୋ ଦ୍ବାର ସମ୍ଭବ ନୁହଁ । କଲମରୁ କାଳି ସରିଯିବ ଓ ଖାତାରୁ କାଗଜ, ହେଲେ ବାପାଙ୍କ ଗୁଣଗାନ ସରିବ ନାହିଁ ।

ଆଜି ବି ମୋତେ ସେ କୋଳରେ ବସାନ୍ତି । ୬୪ବର୍ଷର ସିଡି ଚଢି ସାରିିଥିଲେ ବି ମୋତେ ସାଇକେଲ୍ ରେ କେରିଅରରେ ଗାମିଛା ବିିଛାଇ ବସାଇ ନିଅନ୍ତି ଓ କୁହନ୍ତି ତୁମେ ଛୋଟବେଳେ ଯେମିତି ଥିଲ, ଏବେ ସେମିତି । କାହିଁ ମୁଁ ଅଧିକ କିଛି କଷ୍ଟ ଅନୁଭବ କରିପାରୁନି ତୁମକୁ ସାଇକେଲ୍ ରେ ବସେଇ ନେଲେ ।

ବାପା କେଉଁ ଗୁଣ ତୁମର ମୁଁ ଗାଇବି ? ନାଁ, କେବେ ତୁମ ଋଣ ଶୁଝି ପାରିବି । ତୁମକୁ ଯଦି ସାରା ଜୀବନ ପୂଜିବି ତେବେ ମୋ ଜୀବନ କମ୍ ପଡିଯିବ ସତ ହେଲେ ବାପାଙ୍କ ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ମମତାର କାଣିଚାୟ ଫେରସ୍ତ କରି ପାରିବି ନାହିଁ ।।

ଲଭ୍ ୟୁ ବାପା ।।


Rate this content
Log in