Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

2  

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

ବାନର ମକର କଥା - ୩

ବାନର ମକର କଥା - ୩

4 mins
7.8K


କୁମ୍ଭୀର ଏଥର ସ୍ତ୍ରୀର କଥାକୁ କାର୍ଯ୍ୟରେ ପରିଣତ କରିବା ନିମନ୍ତେ ରକ୍ତମୁଖ ବାନରକୁ କହିଲା ବଂଧୁ, ମୁଁ ତୁମକୁ ଆଉ କେତୋଟି କଥା କହୁଛି – ଦୁନିଆରେ ଯେ ବଂଧୁଙ୍କୁ ଆଦର ସହକାରେ ଦେବ ତାହାଠାରୁ ଗ୍ରହଣ କରିବ, ନିଜର ଗୁପ୍ତକଥା ବଂଧୁକୁ କହୁଥିବ ଓ ଶୁଣୁଥିବ, ମିତ୍ରର ଗୋପନ କଥାକୁ ପଚାରି ବୁଝୁଥିବ, ମିତ୍ର ଗୃହରେ ଖାଉଥିବା ସ୍ଥଳେ ମିତ୍ର ତାଙ୍କୁ ନିଜ ଘରକୁ ନିମନ୍ତ୍ରଣ କରି ନେଇ ଖୁଆଏ । ତେଣୁ କରି ଭାଉଜ ତୁମ୍ଭଙ୍କୁ ନିଜ ପାଖକୁ ଦର୍ଶନ ପାଇବା ନିମନ୍ତେ ନିମନ୍ତ୍ରଣ କରିଛନ୍ତି, ତେଣୁ ତୁମ୍ଭେ ଆମ୍ଭ ଘରକୁ ଯିବ, ଭାଉଜ ତୁମ୍ଭ ନିମନ୍ତେ ନାନାପ୍ରକାର ପୁଷ୍ପମାଲ୍ୟ ଦେଇ ସ୍ୱାଗତ କରିବାକୁ ଅପେକ୍ଷା କରିଛନ୍ତି ।

କୁମ୍ଭୀରଠାରୁ ଏକଥା ଶୁଣିବା ମାତ୍ରେ ରକ୍ତମୁଖ ମାଙ୍କଡ଼ ହସି ହସି କହିଲା ନିଶ୍ଚୟ ମୋର ଭ୍ରାତୃପତ୍ନୀ ଏକଥା କହିଥିବେ । ଆଉ ମଧ୍ୟ ବାନର ଭାବିଲା ଯେ ଯେଉଁମାନେ ଅତିଲୋଭୀ, ସର୍ବଦା ବଂଧୁ ସଜାଇ ନିଜ ଆଡ଼କୁ ଆକର୍ଷଣ କରିଥାଆନ୍ତି ଏକଥାକୁ ଭଲ ଭାବରେ ବୁଝି ଅତି ବୁଦ୍ଧିମାନ ବ୍ୟକ୍ତିମାନେ ଏପରି ସ୍ୱାର୍ଥପର ମିତ୍ରକୁ ବର୍ଜନ କରିଥାଆନ୍ତି । ଏହାପରେ ରକ୍ତମୁଖ ବାନର କହିଲା ତୁମ୍ଭେତ ମୋର ଏତେ ପ୍ରିୟ ମିତ୍ର, ମୁଁ ଜାଣିଛି ଯେ ଯିଏ ନିଜର ମିତ୍ରବଂଧୁକୁ ଆଦର ସହକାରେ ଦେଇଥାଏ ମିତ୍ରଠାରୁ ଗ୍ରହଣ କରୁଥାଏ – ଏହିପରି ଅନେକ ଶୁଭ ସଂପର୍କକୁ ନେଇ ଦୁଇ ବଂଧୁଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଏକପ୍ରକାର ଅବିଚ୍ଛେଦ୍ୟ ସଂପର୍କ ରହିଯାଇଥାଏ । ହୁଏତ ମୋର ଭାଉଜ ଏସବୁ କରିପାରି ନଥିବାରୁ ନିଜଉପରକୁ ଦୋଷ ନନେଇ ତୁମ ଉପରକୁ ଦୋଷତକ ଲଦିଦେଇ ତୁମ୍ଭ ମନରେ ଦୁଃଖ ଅଣାଇଛନ୍ତି, ଯାହା ମୋତେ ବୁଝିବାକୁ ଅଛି କିଛି ଅଛପା ରହିଲା ନାହିଁ । ହେଲେ ଆମେତ ହେଲୁ ବନଚାରୀ ତୁମ୍ଭର ତ ଜଳ ମଧ୍ୟରେ ଘର, ମୋର ମନ ମଧ୍ୟରେ ଏବେ ସେହି ଗୋଟିଏ ଚିନ୍ତା ହୋଇଛି ଯେ ଭାଉଜଙ୍କୁ ସାକ୍ଷାତ କରିବା, ତାଙ୍କଠାରୁ ସ୍ନେହ ଆଦର ଆଦାୟ କରିବା, ସୁମିଷ୍ଟଦ୍ରବ୍ୟ ଭୋଜନ କରିବା ନିମନ୍ତେ ତୁମ୍ଭର ସେହି ଜଳମଗ୍ନ ଗୃହକୁ ଯିବି କିପରି? ମୋର ଅନୁରୋଧ ଏହା ଯେ ମୋର ଭାଉଜଙ୍କୁ ତୁମ୍ଭେ ମୋ ନିକଟକୁ ଘେନି ଆସିଲେ ଖୁବ୍ ଭଲ ହୁଅନ୍ତା, ଆଉ ମଧ୍ୟ ଯାହା ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବର ଅସମ୍ଭବ ସେଥିରୁ ଆମ୍ଭେ ବଞ୍ଚିତ ହୋଇ ନିଜ ନିଜର ବଂଧୁତ୍ୱକୁ ବଜାଇରଖି ପାରନ୍ତେ। ମୁଁ ତାକୁ ଭକ୍ତିର ସହିତ ପ୍ରଣାମ କରନ୍ତି ଓ ତାଙ୍କଠାରୁ ମୋର ଦୀର୍ଘାୟୁ ନିମନ୍ତେ ଆଶୀର୍ବାଦ ମଧ୍ୟ ନେଇପାରନ୍ତି ।

କିନ୍ତୁ କରାଳମୁଖ କୁମ୍ଭୀର ଛାଡ଼ିବାର ଜନ୍ତୁ ନୁହଁ । ଏହାପରେ ସେ ବାନରକୁ ବୁଝାଇବା ନିମନ୍ତେ ଆଉ ଦୁଇପାଦ ଆଗକୁ ଯାଇ କହିଲା ହେ ବଂଧୁ ରକ୍ତମୁଖ – ତୁମ୍ଭେତ ଯାହା କହିଲ ତାହା ସତ୍ୟ, କିନ୍ତୁ ଭାଉଜ ତୁମର ସମସ୍ତ କଥାକୁ ସ୍ଥିର କରି ସାରିବା ପରେ ହିଁ ତୁମ୍ଭକୁ ନେବା ନିମନ୍ତେ ମୋତେ ପଠାଇଛନ୍ତି, କାରଣ ତାଙ୍କର କହିବା କଥା, ଆମେ ସିନା ଆମର ହିତ ନିମନ୍ତେ ସମୁଦ୍ର ମଧ୍ୟରେ ବାସକରୁଥାଉ, ହେଲେ ସ୍ଥଳଭାଗରେ ଯେ ଆମର ଅନେକ ବଂଧୁ ମିତ୍ର ରହିଛନ୍ତି, ଆମେ ସମସ୍ତଙ୍କର ଆତିଥ୍ୟ ଗ୍ରହଣ କରୁଛୁ ହେଲେ ଅନ୍ୟ ବଂଧୁ ଓ ମିତ୍ରମାନଙ୍କୁ ଆତିଥ୍ୟ ନଦେଇ ପାରି ଆମେ ସଦାସର୍ବଦା ଅକୃତଜ୍ଞ ହୋଇ ରହିବା କାହିଁକି । ସେଥିଲାଗି ତୁମ୍ଭର ବୁଦ୍ଧିମତା ଭାଉଜ ଏଥିଲାଗି ବହୁଦିନ ଆଗରୁ ନିଜର ବଂଧୁ ମିତ୍ରଙ୍କୁ ଆତିଥ୍ୟ ଦେବା ନିମନ୍ତେ ଉପାୟକରି ରଖିଛନ୍ତି । ତାହାହେଲା, ସମୁଦ୍ରର ଆର ପାରିରେ ମୋର ବୁଦ୍ଧିମତୀ ସ୍ତ୍ରୀ ଏକ ସୁନ୍ଦର ଓ ଅତିରମଣୀୟ ଗୃହ ନିର୍ମାଣ କରିଛନ୍ତି । ସେହି ଗୃହର ଚତୁଃପାଶ୍ୱର୍ରେ ନାନା ପ୍ରକାର ପୁଷ୍ପଲତା, ଫଳର ବୃକ୍ଷ ଲଗାଇ ଅତି ରମଣୀୟ କରିଛନ୍ତି । ତେଣୁ ସେଠାକୁ ଯିବାର ତ କୌଣସି ଅସୁବିଧା ହେବନାହିଁ ।

ତେବେ ତୁମ୍ଭର ଭାବନା ଗଭୀର ସମୁଦ୍ର ପାର ହୋଇ ସେହି ସ୍ଥାନକୁ ଯିବ କିପରି । ହେ ବଂଧୁ, ତୁମେ ସେଥିଲାଗି କୌଣସି ଚିନ୍ତା କର ନାହିଁ । ତୁମ୍ଭକୁ ମୁଁ ମୋର ପିଠିର ବସାଇ ନିର୍ଭୟର ସହିତ ମୋର ସେହି ସୁନ୍ଦର ଗୃହକୁ ନେଇଯିବି । ମିତ୍ର କରାଳ ମୁଖ କୁମ୍ଭୀର ଠାରୁ ଏକଥା ଶୁଣିବାପରେ ରକ୍ତମୁଖ ବାନର ନିଜର ମନ ମଧ୍ୟରେ ସଂଦେହ ରଖି କହିଲା – ହେ ମିତ୍ର, ଯଦି ଏପରି ସୁନ୍ଦର ବ୍ୟବସ୍ଥା ତୁମେ କରିଛ, ତାହାହେଲେ ଆଉ ବିଳମ୍ବ କରିବାର କାରଣ ତ କିଛି ନାହିଁ । ତେବେ ସେହି କାର୍ଯ୍ୟ ଏବେ ଶିଘ୍ର ହୋଇଯିବା ଦରକାର । ତା’ପରେ ବାନର ଯଥାଶିଘ୍ର ଯାଇ କୁମ୍ଭୀରର ପିଠିରେ ବସିଯାଇ କହିଲା ଆଉ ବିଳମ୍ବନକରି ଶିଘ୍ର ଚାଲନ୍ତୁ । ଭାଉଜ ତେଣେ ଆମରି ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ବସିରହି ଅନ୍ନଜଳ ମଧ୍ୟ ଗ୍ରହଣ କରିନଥିବେ । ତେଣୁ ଯେତେ ଶିଘ୍ର ଯାଇ ଭାଉଜଙ୍କ ନିକଟରେ ପହଞ୍ଚିବା ଦରକାର ।

ବାନର କୁମ୍ଭୀରର ପିଠିରେ ବସିବାପରେ କୁମ୍ଭୀର ଖୁବ୍ ଆନନ୍ଦିତ ହୋଇଗଲା। ଆଉ କ୍ଷଣେ ମାତ୍ର ବିଳମ୍ବ ନକରି ଗଭୀର ସମୁଦ୍ର ମଧ୍ୟରେ ସେ ଚାଲିବାରେ ଲାଗିଲା ।

ଏବେ କୁମ୍ଭୀରର ପିଠିରେ ବସିବାପରେ କୁମ୍ଭୀର ଖୁବ୍ ଆନନ୍ଦ ହୋଇଗଲା । ଆଉ କ୍ଷଣେ ମାତ୍ର ବିଳମ୍ବ ନକରି ଗଭୀର ସମୁଦ୍ର ମଧ୍ୟରେ ସେ ଚାଲିବାରେ ଲାଗିଲା ।

ଏବେ କୁମ୍ଭୀରର ପିଠିରେ ବସିବାପରେ କୁମ୍ଭୀରର ସମୁଦ୍ର ମଧ୍ୟରେ ଯିବାର ଦୃଶ୍ୟକୁ ଦେଖି ବାନର ମନରେ ଖୁବ୍ ଭୟ କରି କହିଲା, ହେ ମିତ୍ର, ତୁମେ ଟିକେ ଧୀରେ ଧୀରେ ଚାଲ । ଦେଖୁନାହଁ ସମୁଦ୍ର ମଧ୍ୟରୁ ଉତ୍ପନ୍ନ ହେଉଥିବା ବଡ଼ ବଡ଼ ଢ଼େଉର ପାଣିରେ କିପରି ମୋର ଦେହ ଭିଜାଇବାରେ ଲାଗିଛି ।

ରକ୍ତମୁଖ ବାନର ମନରେ ଏପରି ଭୟର ଆଶଙ୍କା ଦେଖି କରାଳମୁଖ କୁମ୍ଭୀର ହସୁଥାଏ ଓ ଭାବୁଥାଏ, ଇଏତ ମୋର ପିଠିରେ ବସିଥିବାରୁ ତିଳେମାତ୍ର ହଲଚଲ ହୋଇପାରିବ ନାହିଁ । ତା’ ଛଡ଼ା ସ୍ଥଳଭାଗକୁ ଛାଡ଼ି ବହୁଦୂର ଜଳଭାଗରେ ଆଣି ମୁଁ ତାକୁ ପହଞ୍ଚାଇ ଦେଇ ସାରିଛି । ଏଥର ବାନର ସମସ୍ତ ଦିଗରୁ ଉପାୟ ହୀନ, ଏଥର ପ୍ରକୃତ ସତ୍ୟ କଥାଟା ତାକୁ ଜଣାଇ ଦେବା ଭଲ । ତାହା ଭାବି କରାଳମୁଖ କୁମ୍ଭୀର କହିଲା ହେ ମିତ୍ର, ଯେତେ ଗଭୀର ଜଳ ମଧ୍ୟରେ ତୁମ୍ଭର ଯିବାର ଯେଉଁ ଭୟ ଦେଖା ହୋଇଛି, ତୁମ୍ଭେ ଆଉ ସେ କଥା ଲାଗି ଚିନ୍ତା କର ନାହିଁ । ମୃତ୍ୟୁର ସମୟ ହୋଇଯିବାପରେ ଜୀବ ଆଉ ତା’ର ନିଜର ଆୟତରେ ନଥାଏ, ରହିବା ମଧ୍ୟ ଉଚିତ୍ ନୁହେଁ । ଅଗ୍ନିଦ୍ୱାରା ପୋଡ଼ି ହେଉ, ବା ବାୟୁଦ୍ୱାରା କଚାଡ଼ି ହେଉ ଅବା ଜଳଦ୍ୱାରା ବୁଡ଼ି ହେଉ, ମୃତ୍ୟୁ ଯେଣୁ ନିଶ୍ଚୟ ତା’ ପକ୍ଷେ ଏସବୁ ଚିନ୍ତା କରିବାର କୌଣସି କାରଣ ନାହିଁ । ମୁଁ ତୁମକୁ ତୁମ ଭାଉଜଙ୍କର ସ୍ନେହର ଆମନ୍ତ୍ରଣ ରକ୍ଷା କରିବା ନିମନ୍ତେ ତ କହି ତୁମ ମନର ପରିବର୍ତ୍ତନ କରାଇ ଦେଲି, ଆଉ ବଂଧୁ ସହ କିପରି ବିଶ୍ୱାସୀ କରାଇବାକୁ ହୁଏ ସେପରି ଯୋଜନା ମଧ୍ୟ କରାଇଦେଲି । ଏହା କିନ୍ତୁ ମୋର ଥିଲା ତୁମଲାଗି ପ୍ରତାରଣା । ଏବେ ତୁମର ମୃତ୍ୟୁ ସମୟ ଖୁବ୍ ନିକଟତର ହୋଇ ଆସିଲାଣି, ଏବେ ବରଂ ତୁମେ ତୁମର ଇଷ୍ଟଦେବଙ୍କୁ ସ୍ମରଣ କରିବା ଦରକାର । କାରଣ ପତ୍ନୀଙ୍କର ବାକ୍ୟରେ ବିଶ୍ୱାସ ଜନ୍ମାଇ ମୁଁ ତୁମକୁ ମାରିଦେବା ନିମନ୍ତେ ଏଠାକୁ ଘେନି ଆସିଅଛି । କୁମ୍ଭୀରର ଏପରି ଏକ ପ୍ରତାରଣାର କଥାଶୁଣି ରକ୍ତମୁଖ ବାନର ଭୟରେ ଥରିଲା । ଆଉ କହିଲା, ହେ ମିତ୍ର, ମୁଁ ତୁମର ଏପରି କି ଅପରାଧ କାର୍ଯ୍ୟକଲି ଯେ ତୁମେ ମୋର ବଧ କରିବାର ଉପାୟ ଚିନ୍ତା କରିଛ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Children