Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

T.Durga Prasad Rao

Drama Others

4.8  

T.Durga Prasad Rao

Drama Others

ପ୍ରକୃତି ନୈବ ମୁଚ୍ୟତେ

ପ୍ରକୃତି ନୈବ ମୁଚ୍ୟତେ

10 mins
6.1K


ମନୋଜ ଟିଭିକୁ ହାଇ ଭଲ୍ୟୁମରେ ରଖି ଏକଲୟରେ କ୍ରିକେଟ୍ ଦେଖୁଥିଲା । ୱାର୍ଲଡ୍ କପ୍ । କ୍ରିକେଟ୍ ମାନେ ପୁରାପୁରି ପାଗଳ ପାଲଟିଯାଏ ମନୋଜ । ପ୍ରତି ଚୌକା ଛକାରେ ବଡ଼ ପାଟି କରି ନାଚିବା । ୱିକେଟ୍ ଗଲେ ନୈରାଶ୍ୟରେ ସୋଫାକୁ ପିଟିବା ଇତ୍ୟାଦି । ରାଗିଣୀ, ମନୋଜର ଧର୍ମପତ୍ନୀ କିନ୍ତୁ ଥିଲା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ବିପରୀତ । ସେ ମନୋଜର ଏଭଳି କାର୍ଯ୍ୟକଳାପରେ ଖୁବ୍ ଚିଡ଼ି ଉଠେ । ରାଗିଣୀର ଉପସ୍ଥିତିରେ ଟିଭିର ଭଲ୍ୟୁମ୍ ତ କମ୍ ହୁଏ, କିନ୍ତୁ ରାଗିଣୀ କାମରେ ଲାଗିଗଲେ ପୁଣି ଟିଭିର ଭଲ୍ୟୁମ୍ ବଢ଼ିଯାଏ ।

ରାଗିଣୀ ରୋଷେଇ ଘରେ ପ୍ରାତଃ ଜଳଖିଆ ପ୍ରସ୍ତୁତିରେ ଲାଗିପଡ଼ିଥିଲା । ଟିଭିର ଶବ୍ଦ ଶୁଣି ସେ ଆଉ ସ୍ଥିର ହୋଇ ରହିପାରିଲା ନାହିଁ । ଡ୍ରଇଁରୁମ୍.ରେ ପହଞ୍ଚି ଦେଖେ ଟିଭି ଦେଖୁ ଦେଖୁ ବାବୁ ତାର ଅଣ୍ଟାରେ ହାତ ଦେଇ ନାଚି ଉଠୁଛନ୍ତି । ରାଗିଣୀ ରାଗରେ ସଜୋରେ ଟିଭି ସୁଇଚ୍ ଅଫ୍ କରିଦେଇ କହି ଉଠିଲା - ଅନ୍ୟମାନଙ୍କୁ ଘରେ ରଖେଇ ଦେବ କି ନା? ତମର ଟିଭି ଭଲ୍ୟୁମରେ ମୋର ମୁଣ୍ଡ କଣ ହେଇଯାଉଛି, ସେଥିରେ ତମର କିଛି ଯାଏ ଆସେନା । କହିଦେଇ ରାଗିଣୀ ରୋଷେଇ ଘରକୁ ଚାଲିଗଲା । ଆଉ ମନୋଜ ବି ନିଜ ସ୍ଵଭାବ ବଶତଃ ପୁଣି ଥରେ ଟିଭି ଭଲ୍ୟୁମ ବଢ଼ାଇ ଦେଲା ।

ବିବାହର ପୁରା ଗୋଟିଏ ବର୍ଷ ବିତିଗଲାଣି । ଆଉ ତା ଭିତରେ ରାଗିଣୀକୁ ପୁରାପୁରି ଚିହ୍ନିସାରିଛି ମନୋଜ । ପ୍ରତି ଛୋଟ କଥାରୁ ମହାଭାରତ ସୃଷ୍ଟି କରିବା ରାଗିଣୀର ଅଭ୍ୟାସରେ ପରିଣତ ହୋଇଗଲାଣି । ପ୍ରଥମେ ପ୍ରଥମେ ରାଗିଣୀର ପ୍ରତି କଥାରେ ଆକଟ ମନୋଜକୁ ଖୁବ୍ ଖରାପ ଲାଗୁଥିଲା, ହେଲେ ଏବେ ତାହା ଦେହ ସୁହା ହୋଇ ଯାଇଛି ।

ରାଗିଣୀ ପୁଣି ଥରେ ଯେତେବେଳେ ରୋଷେଇ ଘରୁ ଦୌଡ଼ି ଆସି ଟିଭି ସୁଇଚ୍ ଅଫ୍ କଲା, ମନୋଜର ମୁଣ୍ଡ ଖରାପ ହେଇଗଲା । ସେ ଆଉ ସେଠାରେ କ୍ଷଣେ ବି ଅପେକ୍ଷା ନ କରି ପ୍ୟାଣ୍ଟ୍ ସାର୍ଟ୍ ଗଳେଇ ସପ୍.କୁ ଚାଲିଗଲା । ରାଗିଣୀ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରସ୍ତୁତ ଜଳଖିଆକୁ ହତାଦର କରି । ଖରାବେଳେ ବି ସେ ଫେରିଲା ନାହିଁ ଘରକୁ ।

ରାତିରେ ଡେରିରେ ଫେରି ଡିନର୍ କଲା ମନୋଜ । କିନ୍ତୁ କେମିତି ଅନ୍ୟମନସ୍କ ମନେ ହେଉଥିଲା ରାଗିଣୀ ଆଖିରେ । ତରବରରେ କିଛି ପୋଷାକ ପତ୍ର ଓ ଆବଶ୍ୟକୀୟ କିଛି ଦ୍ରବ୍ୟ ସୁଟ୍.କେଶ୍.ରେ ଭରୁଥିଲା ମନୋଜ । ରାଗିଣୀ ମନରେ ଅନେକ ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀ । ତା ସହ ଉଙ୍କି ମାରୁଥିଲା ଅନେକ ଆଶଙ୍କା । ସେ ନିତିଦିନିଆ ସଫାସଫି ମଜାମଜି କାମ କରୁ କରୁ ରହି ରହି ମନୋଜ ଆଡ଼କୁ ଚାହୁଁଥିଲା । ନିତ୍ୟ ଗୃହକର୍ମ ଢ଼ିଲା କରିଦେଇ ସେ ଯେ ବିଚଳିତ ହୋଇପଡ଼ିଛି ଏକଥା ମନୋଜକୁ ଜଣାଇ ଦେବାକୁ ଚାହୁଁନଥିଲା ।

ମନୋଜ କେତେବେଳୁ ଶୋଇଗଲାଣି । ରାଗିଣୀ ଆଖିରେ ନିଦ ନାହିଁ । ପରଦା ଫାଙ୍କ ଦେଇ ଜହ୍ନ ଆଲୁଅରୁ ଚେନାଏ ପଡ଼ିଛି ଶଯ୍ୟା ଉପରେ। ଆଉ ସେଇ ଆଲୁଅକୁ ଚାହିଁ ଚାହିଁ ରାଗିଣୀ ଭାବୁଛି ଅନେକ କଥା ।

ମନୋଜ କଡ଼ ଲେଉଟାଇଲା । ଜହ୍ନ ଆଲୁଅ ମନୋଜର ମୁହଁ ଉପରେ ପଡ଼ିଲା । ଖୁବ୍ ନିରୀହ ମନେ ହେଉଥିଲା ସେ ମୁହଁ। ଦୁନିଆଁର ଲୋଭ, ମୋହ, କୁଟକପଟତା ସେ ମୁହଁକୁ ଯେମିତି ସ୍ପର୍ଶ କରି ପାରିନାହିଁ । ସାଗର ପରି ପ୍ରଶାନ୍ତ, ଗମ୍ଭୀର ସେ ମୁହଁରେ ପ୍ରେମର ଢ଼େଉ ଅଜସ୍ର । ରାଗିଣୀର ଲୋଭ ହେଲା ସେ ଏ ମୁହଁକୁ ରାତି ସାରା ମନ ଭରି ଦେଖିବ । ସେ ମୁହଁରେ ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ ସବୁ ଭାବ ଭଙ୍ଗିମାକୁ ନିଜ ମଧ୍ୟରେ ସମାହିତ କରିବ । କିଏ ଜାଣେ ଆସନ୍ତା କାଲି ଏ ମୁହଁ ତା ସାମ୍ନାରେ ଥିବ କି ନା ।

ଏକ ଲୟରେ ଚାହିଁ ରହିଥିଲା ସେ ମନୋଜ ଆଡେ଼ । ତା ଚକ୍ଷୁରେ ଲୋତକର ଆସର । ମନୋଜର ମୁହଁଟା ତାକୁ ଝାପ୍ସା ଝାପ୍ସା ଦିଶୁଥିଲା । ମନୋଜ ଯଦି ତାକୁ ଆଉ ଥରେ ମାତ୍ର ସୁଯୋଗ ଦିଅନ୍ତା! ସେ ତାକୁ ଦ୍ୱିତୀୟବାର କୌଣସି ଅଭିଯୋଗର ମଉକା ଛାଡ଼ନ୍ତାନି । ଲୁହ ପୋଛିଲା ରାଗିଣୀ । ମନୋଜର କପାଳରେ ଥିରି କରି ଚୁମ୍ବନଟିଏ ଆଙ୍କିଦେଲା । ନିଦ ଭାଙ୍ଗିଯିବ ନାହିଁ ତ!

ସକାଳେ କିନ୍ତୁ ରାଗିଣୀର ଉଠିବାରେ ଅନେକ ଡେରି ହୋଇ ଯାଇଥିଲା । ଶଯ୍ୟାରେ ମନୋଜ ନ ଥିଲା । ବେଡ୍.ରୁମ୍ କୋଣକୁ ଗ୍ଭହିଁ ଦେଖିଲା ସୁଟ୍.କେଶ୍ ମଧ୍ୟ ନାହିଁ । ପାଗଳୀଙ୍କ ଭଳି ଦୌଡ଼ିଲା ରାଗିଣୀ । ରୁମ୍.ରୁ ରୁମ୍.କୁ । ଲନ୍.ରୁ ବାଲ୍କୋନୀକୁ । ଫାଟକରୁ ରାସ୍ତା ଉପରକୁ । ମନୋଜ ଆଖପାଖରେ କେଉଁଠି ବି ଦୃଷ୍ଟିଗୋଚର ହେଉ ନ ଥିଲା ।

ରାଗିଣୀ ଏକାକୀ ହୋଇ ଯାଇଥିଲା । ପକ୍ଷଛେଦିତ ବିହଙ୍ଗୀନୀଟିଏ ସେ, ଉଡ଼ିବାର ସାମର୍ଥ୍ୟ ଯାହାର ନାହିଁ । ଭଗ୍ନ ହୃଦୟ ଓ ବ୍ୟଥିତ ମନକୁ ସେ ବୋଧ ଦେଇ ପାରୁନଥିଲା । ଏତେ ଶୀଘ୍ର ଏ ମର୍ମନ୍ତୁଦ ସତ୍ୟକୁ ଗ୍ରହଣ କରି ପାରୁନଥିଲା । ଏ ଦୁଃଖଦ ମୁହୁର୍ତ୍ତ ସାମୟିକ ଅବା ଚିରନ୍ତନ ବୁଝି ପାରୁନଥିଲା ରାଗିଣୀ । ସେ ସତେ ଅବା ଯେମିତି ମୁକ ପାଲଟି ଯାଇଥିଲା ।

ରାତି ସାତଟାରେ ଫୋନ୍ ଆସିଲା ବାନ୍ଧବୀ ଚାରୁଲତା ଠାରୁ । ସେ ଷ୍ଟେସନ୍.ରେ ଅଛି ଆଉ ଅତି ଶୀଘ୍ର ଘରେ ଆସି ପହଞ୍ଚୁଛି । ରାଗିଣୀ ନିଜକୁ ସମ୍ଭାଳି ନେଲା । ତାର ଏ ଦୁର୍ବଳତା ଚାରୁଲତା ନ ଦେଖୁ । ସକାଳୁ କିଛି ରୋଷେଇ କରିନଥିଲା, ଦୁଇ ପିସ୍ ବ୍ରେଡ୍ ଜାମ୍ ଲଗାଇ ଖାଇନେଲା । ରୁମ୍ ସବୁ ଝାଡୁ ମାରି ରୋଷେଇ କାମରେ ଲାଗିଗଲା । ଚାରୁଲତା ଦେଖିଲା ବେଳକୁ ସବୁକିଛି ସାମାନ୍ୟ ମନେ ହେବା ଦରକାର । ଫୋନ୍ କରିବାର ଠିକ୍ ଅଧଘଣ୍ଟା ପରେ ଚାରୁଲତା ଆସି ଘରେ ପହଞ୍ଚିଲା ।

ରାଗିଣୀ ଯେମିତି ଖୁସି ହୋଇ ସ୍ୱାଗତ ଜଣାଇଲା ।

- କିରେ, ମନୋଜକୁ ପାଇ ଆମକୁ ପୁରାପୁରି ଭୁଲିଗଲୁ ଦେଖୁଛି, ହାଁ? କଣ, ଆଉ କେମିତି ଚାଲିଛି? ଘରେ ପାଦ ଦେଉ ଦେଉ ପ୍ରଶ୍ନ କଲା ଚାରୁଲତା ।

- ଠିକ୍ ଚାଲିଛି । ଟିକିଏ ହସିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରି କହିଲା ରାଗିଣୀ ।

- କାହିଁ ମନୋଜ ଦେଖା ଯାଉନାହିଁ ଯେ?

- ସେ ଟିକିଏ କାମରେ ବାହାରକୁ ଯାଇଛନ୍ତି ।

- ବାହାରକୁ ଯାଇଛି ନା ମୁଁ ଆସିଛି ବୋଲି ତୁ କୁଆଡେ଼ ଲୁଚାଇ ପକାଇଛୁ, ହାଁ? କହି ଦେଇ ଖୁବ୍ ଜୋର୍.ରେ ହସିଲା ଚାରୁଲତା । ପୁଣି କହିଲା- ଶଳା, ଫସେଇଲୁ ଏମିତି ଗୋଟିଏ ଜୁଏଲ୍.ଟାକୁ ଯେ ତା ପଛରେ ଲାଗିଥିବା ଆମଦଳ ପୁରା ଭୋକୁଆ । ପ୍ରତିଯୋଗୀତାରେ ତୁ ଜିତିଗଲୁ । ତୋର ବି ଜବାବ୍ ନାହିଁ । ନା, ଯାହା କହ ପଛେ, ତମ ଦୁହିଁଙ୍କ ଯୋଡ଼ି, ଆ ହା ହା । ପ୍ରେମ ବିବାହ କରିବ ତ ଅନ୍ୟମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଉଦାହରଣ ହେବା ଦରକାର ।

ରାଗିଣୀ ରୋଷେଇ କରୁଛି ଆଉ ଶୁଣୁଛି ଚାରୁଲତାର କଥା । ତାର ପ୍ରତିଟି କଥା ଯେମିତି ତା ଛାତିରେ ତୀରବିଦ୍ଧ କରୁଛି ।

- ଆରେ, ତୋ ବାପା ବୋଉ ଏ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ମାନିଲେଣି ନା ନାହିଁ ।

ରାଗିଣୀ ମୁଣ୍ଡ ହଲାଇଲା ।

- ଆହା, ଚୁ ଚୁ ଚୁ... । ଦୀର୍ଘ କୋଡ଼ିଏ ବର୍ଷ ଲାଳନ ପାଳନ କଲା ପରେ ଗୋଟିଏ ଝିଅର ହୃଦୟକୁ ଯେଉଁ ବାପା ମା’ ଆଜି ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବୁଝିପାରିଲେନି... । ତୁ ମନଦୁଃଖ କରନା ରାଗିଣୀ । ଦେଖିବୁ ଦିନେ ନା ଦିନେ ସେମାନେ ତାଙ୍କର ଭୁଲ୍ ବୁଝି ତୋ ପାଖକୁ ନିଶ୍ଚୟ ଆସିବେ ।

ତାପରେ ରାଗିଣୀ ଆଡ଼କୁ କଣେଇ ଚାହିଁ ମୁରୁକି ହସି ଚାରୁଲତା ପଚାରିଲା - ଆଉ, କିଛି ଶୁଭ ଖବର... ଆଁ... ।

- ନା ରେ, ତୁ ଯାହା ଆଶା କରୁଛୁ, ସେମିତି କିଛି ନାହିଁ । ସେଇଥିପାଇଁ ଆହୁରି ଡେରି ଅଛି ।

- ହୁଁ, ବୁଝିଲି, ଏନ୍ଜୟ, ଆଁ । କହିଦେଇ ଅଣ୍ଟାରେ ଟିକିଏ ଠେଲିଦେଲା ଚାରୁଲତା ।

ରାଗିଣୀ ପଚାରିଲା - ତୋ କଥା କଣ କହିଲୁ? ମୁଁ ଶୁଣୁଥିଲି, ତୋର କୁଆଡେ଼ ବାହାଘର ଠିକ୍ ହୋଇଯାଇଛି । ସତ ନା କଣ?

- ମୁଁ ଆଉ କୁଆଡେ଼ ଆସିଲି ବୋଲି ଭାବିଛୁ କି? ଚାରୁଲତା ତା ଭ୍ୟାନିଟି ବ୍ୟାଗ୍.ରୁ ନିମନ୍ତ୍ରଣ କାର୍ଡ ଖଣ୍ଡେ ବାହାର କରି ଆଣି ରାଗିଣୀ ହାତକୁ ବଢ଼ାଇଦେଲା । କହିଲା - ସେ ସିଭିଲ୍ ଇଞ୍ଚିନିୟର୍ ଅଛନ୍ତି ବଲାଙ୍ଗୀର୍.ରେ । ତାଙ୍କ ବାପାଙ୍କ ସହ ଡାଡିଙ୍କର ବହୁତ ଆଗରୁ ପରିଚୟ । ମୁଁ ଦେଖିଲି ପିଲାଟା ଦେଖିବାକୁ ବି ହ୍ୟାଣ୍ଡସମ୍ । ବାହାଘର ହେଇଗଲେ ଯାଏ, ଗୋଟେ କାମ ସରିଯିବ ।

ରାଗିଣୀ ଚାରୁଲତାର କାନଟାକୁ ଧରିନେଇ କହିଲା - ଆଛା, କାମ ସରିଯିବ, ବିବାହଟା ତୋତେ ବୋଝ ମନେ ହେଉଛି । ତାପରେ ତାକୁ ନିଜ ଆଡ଼କୁ ଟାଣି ନେଇ ଜାବୁଡ଼ି ଧରିଲା । ଭାବପ୍ରବଣ ହୋଇ କହିଲା-ହାର୍ଦ୍ଦିକ ଅଭିନନ୍ଦନ । ତମ ଦୁହିଁଙ୍କ ସାଂସାରିକ ଜୀବନ ସୁଖମୟ ହେଉ । ଜୀବନର ଚଲାପଥ ତମର ସୁଗମ ହେଉ ।

ଚାରୁଲତା ନିଜକୁ ଛଡ଼ାଇ ନେଇ କହିଲା - ଥାଉ, ଥାଉ ଏ ଶବ୍ଦ ମୋର ବିବାହଦିନ ପାଇଁ ସମ୍ଭାଳି ରଖିଥା ।

ଦୁଇ ବାନ୍ଧବୀ ଖିଆପିଆ ଶେଷ କରି ବେଡ୍.ରୁମ୍.କୁ ଆସିଲେ । ଚାରୁଲତା ଟିଭି ଅନ୍ କରି ଚ୍ୟାନେଲ୍ ସର୍ଫ୍ କଲା । ସ୍ପୋର୍ଟସ୍ ଚ୍ୟାନେଲ୍.ରେ କ୍ରିକେଟ୍ ଦେଉଥିଲା । ହଠାତ୍ ରାଗିଣୀ କହିଲା - ଟିକିଏ ରହିଲୁ । ଚାରୁଲତା କହିଲା - ତୁ କେବେ ଠାରୁ କ୍ରିକେଟ୍ ଦେଖିଲୁଣି ।

- ମନୋଜ ସହ କ୍ରିକେଟ୍ ଦେଖି ଦେଖି ମୋର ବି କ୍ରିକେଟ୍ ଖେଳ ବିଷୟରେ କିଛିଟା ଧାରଣା ଆସିଯାଇଛି ।

- ଏଇଟା କିନ୍ତୁ ଲାଇଭ୍ ନୁହଁ ।

- ନ ହେଉ । ଟିକିଏ ଭଲ୍ୟୁମ ଦେଲୁ ।

ଦୁଇ ବାନ୍ଧବୀ ରାତି ଅନେକ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ହାଇ ଭଲ୍ୟୁମରେ କ୍ରିକେଟ୍ ଖେଳ ଦେଖିଲେ ଆଉ ଉପଭୋଗ କଲେ ।

ସକାଳେ ଶୀଘ୍ର ଉଠି ଯାଇଥିଲା ରାଗିଣୀ । ଗାଧୋଇ ସାରି ଓଦା ସରସରରେ ବେଡ୍.ରୁମ୍.କୁ ପଶିଆସିଲା ସେ । ଫ୍ୟାନ୍.କୁ ଫୁଲ୍ ସ୍ପିଡ୍ ଦେଇ ତାରି ତଳେ ନିଜର ମନ ମସ୍ତିଷ୍କକୁ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲିତ କରୁଥିଲା । ଚାରୁଲତା ଉଠି ଶଯ୍ୟା ଉପରେ ବସିଥିଲା । କହିଲା - ଆରେ, ଆରେ କଣ କରୁଛୁ? ବାଥ୍.ରୁମ୍.ରୁ ଓଦା ସରସରରେ ବାହାରି ଆସିଲୁ ଯେ?

ପ୍ରତ୍ୟୁତ୍ତରରେ ରାଗିଣୀ କହିଲା - ତୁ ଜାଣୁ ମନୋଜ କହେ ଏମିତିରେ ମଣିଷର ଚିଡ୍ ଚିଡ୍ ସ୍ଵଭାବ ଅନେକଟା କମିଯାଏ । ତୁ ଥରେ ପରୀକ୍ଷା କରି ଦେଖ ।

- ନା ବାବା, ମୋର ଇସୁନୋଫୋଲିଆ ଦେହ, ଥଣ୍ଡା ଧରିଦେବ । ମୁଁ ତ ଏମିତିରେ ଆଠଟା ପୂର୍ବରୁ ସ୍ନାନ କରେ ନାହିଁ ।

- ଆଛା! କହିଦେଇ ରାଗିଣୀ ପୋଛାପୋଛି ହୋଇ ଲୁଗା ବଦଳେଇଲା ।

ଚାରୁଲତା କିନ୍ତୁ ଉଠିପଡ଼ି ଅତି ଅଳ୍ପ ସମୟ ମଧ୍ୟରେ ନିତ୍ୟକର୍ମ ସାରି ଦେଇ ରେଡ଼ି ହୋଇଗଲା । ରାଗିଣୀକୁ ଯେତେବେଳେ ବିଦାୟ ମାଗିଲା, ସେ ବିସ୍ମିତ ହେବା ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ଦୁଃଖରେ ଯେମିତି ଭାଙ୍ଗିପଡ଼ିଲା । ଚାରୁଲତାକୁ ଅନୁରୋଧ କଲା ନ ଯିବା ପାଇଁ ।

- ଆରେ ଏମିତି କଣ ହେଉଛୁ, ହାଁ । ମୋତେ ତ ଯିବାକୁ ହେବ ନା । ବାହାଘର ଅଳ୍ପ ଦିନ ରହିଲା । ଏ ସମୟରେ ମୁଁ କଣ ଏଠି ରହିପାରିବି । ବରଂ ବିବାହ ପରେ ଦିନେ ଦୁହେଁ ସାଙ୍ଗ ହୋଇ ଆସିବୁ ଯେ ତୋର ମନା କଲା ସତ୍ତ୍ୱେ ତୋ ଘରେ ଦଶ ଦିନ ରହିଯିବୁ । ହେଲା ତ?

ଚାରୁଲତାକୁ ଅଟକାଇ ରଖିପାରିଲା ନାହିଁ ରାଗିଣୀ । ପୁଣି ଥରେ ରାଗିଣୀର ମନଟା ଭାରି ହୋଇଗଲା । ଯେତିକି ସହଜ ହେବାର ଅଭିନୟ କରିଗଲା, ସେତିକି ଦୁର୍ବୋଧ୍ୟ ହୋଇଗଲା ତାର ଜୀବନ । ଗୋଟିଏ ଚକରେ ଗାଡ଼ି ଚାଲେନାହିଁ କି ଗୋଟିଏ ହାତରେ ତାଳି ବାଜେ ନାହିଁ । ରାଗିଣୀ କିଂକର୍ତ୍ତବ୍ୟବିମୁଢ଼ ହୋଇ ଯାଇଥିଲା ।

ଚାରି ଦିନ ବିତିଗଲା । ରାଗିଣୀ ମନୋଜର କୌଣସି ଖୋଜଖବର ନେଲା ନାହିଁ । କାହାରିକୁ ଫୋନ୍ କରି ନିଜ ଦୁରାବସ୍ଥା କଥା ମଧ୍ୟ ଜଣାଇଲା ନାହିଁ । ମନୋଜ ଯେତେବେଳେ ଇଛା କରି ଯାଇଛି, ତାର ସନ୍ଧାନ କରିବାର କୌଣସି ଆବଶ୍ୟକତା ଅନୁଭବ କଲାନାହିଁ । ଯେ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ମନୋଜ ନିଜେ ମନ ପରିବର୍ତ୍ତନ ନ କରିଛି ତାର ପ୍ରତ୍ୟାବର୍ତ୍ତନର ଆଶା ନାହିଁ ।

ରାଗିଣୀ ଫୁଲି ଫୁଲି କାନ୍ଦୁଥିଲା । ମନୋଜର ପ୍ରତିଟି ପାଗଳାମୀ ଭିତରେ ତା ପ୍ରତି ଥିବା ପ୍ରେମ ହିଁ ବାରି ହେଉଥିଲା । ସେ କିନ୍ତୁ କଲା କଣ? ପ୍ରେମ ବୃକ୍ଷର ମୂଳରେ ଜଳ ସିଞ୍ଚନ ପରିବର୍ତ୍ତେ ତାର ପ୍ରତି ଶାଖାକୁ ତା ଅଜାଣତରେ ସେ କୁରାଢ଼ୀ ମାରୁଥିଲା? ସାଂସାରିକ ଜୀବନର ବୈତରଣୀ ପାର ହେବାକୁ ହେଲେ ପ୍ରେମର ନୌକା ଯେ ନିହାତି ଦରକାର । ସେ ନୌକାରେ ଛିଦ୍ର ହେଲେ ବୈତରଣୀ ପାର ହେବ କେମିତି?

ରାଗିଣୀ ଭଗବାନଙ୍କୁ ଡାକୁଥିଲା ଆଉ ମନେ ମନେ ଯେମିତି କିଛି ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେଉଥିଲା । ଯଦି କୌଣସିମତେ ମନୋଜ ମନ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରି ଘରକୁ ଫେରିଆସେ, ତାହେଲେ ସେ ତା ସହିତ କେବେ ବି ଫାଲ୍.ତୁ ଯୁକ୍ତିତର୍କ କରିବ ନାହିଁ । ସେ ଚିଡ଼ି ଉଠିଲେ ନିଜେ ଚୁପ୍ ହୋଇଯିବ । ତା ଇଚ୍ଛାରେ ବାଧା ସୃଷ୍ଟି ହେଲା ଭଳି କିଛି ବି କହିବ ନାହିଁ କି କରିବ ନାହିଁ । ହାଇ ଭଲ୍ୟୁମରେ ଟିଭି ଦେଖିଲେ ନିଜେ ବରଂ ତା ଟିଭି ଦେଖାରେ ସାମିଲ୍ ହେବ । ଓଡ଼ିଆ ଚ୍ୟାନେଲ୍ ରେ ସମ୍ବଲପୁରୀ ନୃତ୍ୟର ଆଗମନରେ ମନୋଜ ସହିତ ସେ ଅଣ୍ଟା ହଲାଇ ନୃତ୍ୟ କରିବ । ସନ୍ଧ୍ୟା ସମୟରେ ବାଲ୍କୋନୀରେ ବସି ସାମ୍ନା ଘର ଝରକା ଆଡ଼କୁ ଚାହିଁ ରହିବାକୁ ସେ କେବେ ବି କଦର୍ଥ କରିବ ନାହିଁ । ଏମିତି ଅନେକ କିଛି ।

ହଠାତ୍ କଲିଂବେଲ୍ ଶବ୍ଦରେ ରାଗିଣୀର ଭାବନାରେ ପୂର୍ଣ୍ଣଛେଦ ପଡ଼ିଲା । ଦରଜା ଖୋଲୁ ଖୋଲୁ ଭିତରକୁ ପଶିଆସିଲା ମନୋଜ । ସୁଟ୍ କେଶ୍ ରାଗିଣୀ ହାତକୁ ବଢ଼ାଇ ଦେଇ କହିଲା- ନା, ଏମିତି ଜର୍ଣ୍ଣି ମୋ ଜିନ୍ଦେଗୀରେ କରିନାହିଁ । ହାଓ ପ୍ୟାଥେଟିକ୍ । ଏ ଗୋଡ଼ଟା କେମିତି ଫୁଲିଗଲା ଦେଖ । ମନୋଜକୁ ଦେଖି ରାଗିଣୀ ଭୁତ ଦେଖିଲା ପରି ଚମକି ପଡ଼ିଲା । ତା ଆଖିକୁ ସେ ବିଶ୍ୱାସ କରି ପାରୁନଥିଲା । ଭ୍ରମରେ ପଡ଼ିଯାଇଥିଲା ରାଗିଣୀ । ଏହା ବାସ୍ତବ ନା ସ୍ଵପ୍ନ?

ମନୋଜ କୋଟ୍ ବାହାର କରିଦେଇ ସୋଫା ଉପରେ ବସିଗଲା । ରାଗିଣୀ ଫ୍ୟାନ୍ କୁ ଫୁଲ୍ ସ୍ପିଡ୍ ଦେଇ ମନୋଜର ଗୋଡ଼ ପାଖରେ ବସିଲା । ତା ଗୋଡ଼ରୁ ଯୋତା ମୋଜା ବାହାର କରିଦେଇ ଦେଖିଲା ସତରେ ଗୋଡ଼ଟା ଫୁଲିଯାଇଛି । ସେ ଦୌଡ଼ିଗଲା ରୋଷେଇ ଘରକୁ । ଗ୍ୟାସ୍ ର ସାମାନ୍ୟ ଆଞ୍ଚରେ ସୋରିଷ ତେଲରେ ରସୁଣଟାଏ ଫୁଟାଇ ନେଇ ଆସିଲା । ଫୁଲା ସ୍ଥାନରେ ଟିକିଏ ଲଗାଇ ଦେଇ ଆଉଁଷି ଦେଲା ।

ମନୋଜ ବୁଝି ପାରୁନଥିଲା ରାଗିଣୀକୁ ହେଇଛି କଣ? ଆଜି ମନ ପ୍ରାଣ ଦେଇ ପତିସେବା! ମନୋଜକୁ ଭଲ ଲାଗୁଥିଲା । ପାଦର ସବୁ ବ୍ୟଥା ଯେମିତି ରାଗିଣୀର ହାତ ଲାଗି ଭଲ ହୋଇ ଯାଉଛି । କହିଲା - ମୋ ଫୋନ୍ ପାଇଲ ତ?

- ଫୋନ୍? ରାଗିଣୀ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହେଲା ।

- କାହିଁ, ଚାରୁଲତା କିଛି କହିନାହିଁ କି?

- ନା ତ!

- ଆରେ, ମୁଁ ଘରକୁ ଯେଉଁ ସମୟରେ ଫୋନ୍ କଲି, ଚାରୁଲତା ଉଠାଇଥିଲା, କହିଲା ତମେ ବାଥ୍ ରୁମ୍ ରେ ଅଛ । ମୋ ମାଡ୍ରାସ୍ ଯିବା କଥା ତାହେଲେ ତମେ ଜାଣିନାହଁ?

- ମାଡ୍ରାସ୍!

- ହଁ, ଆଉ କୁହ ନାହିଁ । ମୁଁ ବାହାରିଲା ବେଳକୁ ତ ତମେ ଶୋଇ ରହିଥିଲ । ମୁଁ ସପ୍ କୁ ଗଲି । ସପ୍ ରୁ ସିଧା ରାତି ଗାଡ଼ିରେ ମାଡ୍ରାସ୍ ଗଲି । ପ୍ରୋଗ୍ରାମ୍ ଟା ଆକସ୍ମିକ ହେଲା । ମୁଁ ସୁଟ୍କେଶ୍ ଇତ୍ୟାଦି ସଜାଡ଼ି ନେଇଥିଲେ ବି ଯିବାର ହଣ୍ଡ୍ରେଡ୍ ପର୍ସେଣ୍ଟ୍ ସିଓରିଟି ନ ଥିଲା । ମାଡ୍ରାସ୍ ର ଗୋଟିଏ ପାର୍ଟି ଆମଠାରୁ ଦୁଇ ଲକ୍ଷ ଟଙ୍କାର ଚେକ୍ ପାଇଥିଲା ତିନି ମାସ ତଳେ । ମାଲ୍ ପଠାଇବାରେ କିନ୍ତୁ ଟାଳଟୁଳ କରୁଥିଲା । ବାଧ୍ୟ ହୋଇ ମତେ ଯିବାକୁ ହେଲା । ଭାବୁଥିଲି ଦଶ ଦିନ, ପନ୍ଦର ଦିନ ଯାହା ହେଲେ ମଧ୍ୟ ମାଡ୍ରାସରେ ରହି ମାଲ୍ ନେଇ ଆସିବି । କିନ୍ତୁ ଗଲା, ସବୁ ଫସର ଫାଟିଗଲା ।

- ଫସର ଫାଟିଗଲା ମାନେ?

- ପହଞ୍ଚିବାର ଦୁଇଦିନ ତଳେ ତାର ମା ମରିଯାଇଛି । ଅନେକ କିଛି ଭାବି ଯାଇଥିଲି ହେଲେ ତାକୁ ଜୋର୍ କରି କିଛି କହିପାରିଲି ନାହିଁ । ଲୋକଟା ମିଛ କହୁନଥିଲା । ତାର ପାଖଲୋକଙ୍କ ଠାରୁ ବୁଝିଲି ତାର ବିଜିନେସ୍ ଡାଉନ୍ ହୋଇଯାଇଛି । ମାଲ୍ ବି ଷ୍ଟକ୍ ନାହିଁ । କହିଲା, ମାଲ୍ ଆସିଲା କ୍ଷଣି ପ୍ରଥମେ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ଆମକୁ ପଠାଇବ । ସେଠାରେ ରହି କଣ ଆଉ କରନ୍ତି, ଫେରି ଆସିଲି ।

ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ବିଷୟ ଜାଣି ସାରି ରାଗିଣୀ ପିଣ୍ଡରେ ଯେମିତି ପ୍ରାଣ ପଶିଲା । ମନଟା ତାର ଉଶ୍ୱାସ ହୋଇ ଯାଇଥିଲା । ମନୋଜ ପାଇଁ ଚା ଟିକିଏ ବସାଇବାକୁ ସେ ରୋଷେଇଶାଳକୁ ବାହାରିଗଲା । ଫେରିଲା ବେଳକୁ ଫୋନ୍ ରିଙ୍ଗ୍ ହେଉଛି । ଏଣେ ମନୋଜ ଟିଭି ଦେଖାରେ ମାତିଯାଇଛି । ଚା କପ୍ ଟିକୁ ମନୋଜ ହାତକୁ ବଢ଼ାଇ ଦେଇ ଫୋନ୍ ଉଠାଇଲା ।

ଆରପଟୁ ଚାରୁଲତା କହୁଥିଲା - ଏ ରାଗିଣୀ, ଗୋଟେ କଥା କହିବାକୁ ଭୁଲିଗଲି । ମନୋଜ ଫୋନ୍ କରିଥିଲା, ସେ କ’ଣ ମାଡ୍ରାସ ଯିବ । ଫେରୁ ଫେରୁ ଦଶ ପନ୍ଦର ଦିନ ଲାଗିପାରେ ।

- ଖୁବ୍ ଜଲ୍ଦି ଖବରଟା ଶୁଣାଇଲୁ । ନେ, ତାଙ୍କରି ସହ କଥା ହୁଅ ।

- ମାନେ, ସେ କଣ ଫେରିଲାଣି?

- ନୁହେଁ ଆଉ କଣ, ତୋତେ କେଉଁ ଦିନ କହିଥିଲେ ଆଉ ତୁ ମତେ କେବେ ଜଣାଉଛୁ?

- ଆଇ ଆମ୍ ସରି । ଏ ବାହାଘର ଚିନ୍ତାରେ ମୁଣ୍ଡଟା ସବୁ ଗୋଳମାଳ ହୋଇ ଯାଇଛି । ମନୋଜକୁ ଫୋନ୍ ଦେଲୁ । ମନୋଜ ଓ ଚାରୁଲତା କଣ ସବୁ କଥାବାର୍ତ୍ତା ହେଲେ ।

ମନୋଜର ଟେବୁଲ୍ ଉପରେ ଗୋଟିଏ ପ୍ଳେଟ୍ ରେ କିଛି ଚିନାବାଦାମ ଥୋଇଦେଇ ରାଗିଣୀ ରୋଷେଇ କାର୍ଯ୍ୟରେ ବ୍ୟସ୍ତ ହୋଇ ପଡ଼ିଲା ।

ରାତି ଦଶଟା ବାଜିଲାଣି । ଟିଭିର ଭଲ୍ୟୁମ କିଛି ବି କମି ନାହିଁ । ମନେ ମନେ ହସିଲା ରାଗିଣୀ । ରୋଷେଇ କାମ ସବୁ ଶେଷ କରି ମନୋଜ ପାଖକୁ ଆସିଲା । ଏ କଣ? ଚଟାଣ ସାରା ବିଛାଡ଼ି ହୋଇ ପଡ଼ିଛି ଚିନାବାଦାମ ଚୋପା ।

ରାଗିଣୀର ମଥା ଯେମିତି ଘୂରିଗଲା । ଚିଡ଼ି ଉଠି କହିଲା - ତମକୁ ଖାଲି ପ୍ଳେଟ୍ ଦେଇଛି କାହିଁକି? ଚୋପାତକ ସେଥିରେ ପକାଇଥିଲେ କଣ ଚଳିନଥାନ୍ତା, ଏମିତି ଘରସାରା ଫୋପାଡ଼ିବା କଣ ଦରକାର ଥିଲା? ଏସବୁ ପୁଣି ସଫା କରିବ କିଏ? ମୁଁ ଜାଣିଛି ପରା, ମୋତେ କଷ୍ଟ ନ ଦେଲେ ତମ ମନ ଶାନ୍ତି ହୁଏ ନାହିଁ । ମନୋଜ କିଛି ଶୁଣି ପାରୁନାହିଁ । ସେ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ମନ ନିବିଷ୍ଟ କରିଛି ଟିଭି ଦେଖାରେ । ରାଗିଣୀ ଧଡ୍କିନା ଟିଭି ସୁଇଚ୍ ଅଫ୍ କରିଦେଲା । ମନୋଜ ଏତେବେଳେ ବୁଝିପାରିଲା ଘଟଣା କଣ । ଝିମିଟି ଖେଳରୁ ମହାଭାରତ ଯୁଦ୍ଧ ସଂଘଟିତ ହେବାକୁ ଯାଉଛି । ମନେ ମନେ ଭାବୁଥିଲା ଆଉ କିଛି ଦିନ ସେ ମାଡ୍ରାସ୍ ରେ ରହି ଯାଇଥିଲେ କ୍ଷତି କଣ ହୋଇଥାନ୍ତା ।

ଟି.ଦୁର୍ଗା ପ୍ରସାଦ ରାଓ


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Drama