Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

2  

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

ଖୋଳିଥିବା ଗର୍ତ୍ତରେ ନିଜେ

ଖୋଳିଥିବା ଗର୍ତ୍ତରେ ନିଜେ

3 mins
7.5K


ଅରଣ୍ୟ ମଧ୍ୟରେ ଗୋଟିଏ କୂପ ଥିଲା । ସେହି କୂପରେ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ ନାମକ ବେଙ୍ଗରାଜ ବାସ କରୁଥିଲେ । ଦିନକର କଥା ଯେ ହଠାତ୍ ତାହାଙ୍କର ପ୍ରଜାମାନେ ତାଙ୍କ ସହ ଆଚରଣ ମନ୍ଦ ଭାବରେ କରିବାରୁ ସେ ଦୁଃଖିତ ହୋଇପଡ଼ିଲା । ସେଥିଲାଗି ସେ ସେହିଦିନ କୂପ ପରିତ୍ୟାଗ କରି ବାହାରକୁ ଆସି ଚିନ୍ତା କଲାଯେ, ଏପାରି ଥାଇ ସେ ତାର ପ୍ରଜାମାନଙ୍କୁ ଏପରି ପାନେ ଓଷଧ ଚଖାଇବ ଯେ ବଳେ ବଳେ ଠିକ୍ ପଥକୁ ପ୍ରଜାମାନେ ପଳାଇ ଆସିବେ ।

ସେହିପରି ଚିନ୍ତାଟିଏ ମନ ମଧ୍ୟକୁ ନେଇ ବାହାରେ ବେଶ୍ ଅପେକ୍ଷା କରିଥିବା ସମୟରେ ସେ ଦେଖିଲା ଯେ କିଛି ଦୂରରେ ସାପ ଗୋଟିଏ ଗାତ ମଧ୍ୟକୁ ପଶୁଛି । ତାହାକୁ ଦେଖି ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ ଭାବିଲା ଯେ ଏହି ସାପଟିକୁ ଯଦି କଳ କୌଶଳ କରି ଏଇ କୂପ ମଧ୍ୟକୁ ନେଇ ଯାଆନ୍ତି ତାହାହେଲେ ସାପଦ୍ୱାରା ହିଁ ମୋର ଶତ୍ରୁମାନେ ନିପାତ ହୋଇଯାଆନ୍ତେ ।

ତା’ପରେ ବେଙ୍ଗ କିଛି ଦୂର ସାପ ଉଦ୍ଧେଶ୍ୟରେ ଯାଆନ୍ତେ ସାପର ମଧ୍ୟ ଏହି ବେଙ୍ଗକୁ ଦେଖି ତାର ପାଟିରୁ ଲାଳ ବୋହି ପଡ଼ିଲା । ସେତିକିବେଳେ ବେଙ୍ଗକୁ ଗୋଟିଏ ଲମ୍ବା ନମସ୍କାର ଜଣାଇ କହିଲା ମୋର ନାମ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ । ମୁଁ ଏଠାକାର ସମସ୍ତ ବେଙ୍ଗମାନଙ୍କର ରାଜା ଅଟେ । ମୋର ଆଜି ବହୁତ ଇଚ୍ଛା ହେଉଅଛି ଯେ ତୁମ ସହ ବନ୍ଧୁତା କରନ୍ତି । ସେଥିଲାଗି ବହୁ ପରିଶ୍ରମ କରି ଏଠାକୁ ଆସିଥିଲି ।

ଏଠାରେ ବେଙ୍ଗକୁ ଦେଖି ସାପ ଭାବିଲା ଏହି ବେଙ୍ଗ ତ ମୋର ଶତ୍ରୁ । ବେଙ୍ଗ ଯାହା କହୁଛି ତାହା ତ ନିଶ୍ଚୟ ଅସମ୍ଭବ । ତାହାହେଲେ ବେଙ୍ଗ କ’ଣ କିଛି ଗୋଟାଏ ପ୍ରତାରଣାର ରାସ୍ତା କରି ମୋ ପାଖକୁ ଆସିଅଛି । ତାହାନହେଲେ ନିଆଁ ଆଉ ପାଣି, ପୁଣି ବନ୍ଧୁତା କେଉଁଠାରେ କଲେଣି । ସେହି କଥା ହିଁ ସାପ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତକୁ କହିବାରୁ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ ହକିଲା, ହେ ନାଗ ଦେବତା! ମୁଁ ଏକଥା ଆଗରୁ ଜାଣିଥିଲି ଯେ ଏହା ତ ବିଚାର ଦୃଷ୍ଟିରୁ ଅସଙ୍ଗତ ଏବଂ ଅସମ୍ଭବ । ତେବେ ମୋର ତମ ସହ ବନ୍ଧୁତା କରିବାର କାରଣ ହେଉଛି ଯେ ବର୍ତ୍ତମାନ ମୋର ଗୁଡାଏ ଶତ୍ରୁ ହୋଇଯାଇଛନ୍ତି । ଆପଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ମୋର ଶତ୍ରୁ କୂଳର ବିନାଶ ଘଟନ୍ତା ଓ ତୁମର ଆହାର କରିବାରେ ମଧ୍ୟ ସନ୍ତୋଷ ଜନକ ସୁବିଧା ହୁଅନ୍ତା । ସେଥିପାଇଁ ମୋର ତୁମକୁ ଅନୁରୋଧ ଏହି କାର୍ଯ୍ୟରେ ମୋତେ ନିଶ୍ଚୟ ସାହାଯ୍ୟ କରିବ ।

ଏହାପରେ ରାଜା ଗଙ୍ଗଦତ୍ତର ମନର ଅସଲ କଥାକୁ ପଚାରିଲା – ହେ ବେଙ୍ଗଦତ୍ତ! ତାହାହେଲେ ତୁମେ ମୋତେ ଏଥର କୁହ ଯେ ତୁମର ସେହି ଶତ୍ରୁମାନେ କେଉଁଠାରେ ରହୁଅଛନ୍ତି ।

ତା’ପରେ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ ନିକଟରେ ଥିବା ପଥର ନିର୍ମିତ କୂପଟିକୁ ଦେଖାଇ ଦେଇ କହିଲା ଏହି କୂପ ମଧ୍ୟରେ ହିଁ ମୁଁ ବାସ କରେ ।

କୂପର କଥା ଶୁଣିବା ମାତ୍ରେ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତଙ୍କୁ ସାପ କହିଲା ଯେ ମୁଁ କିନ୍ତୁ କୂପ ମଧ୍ୟକୁ ଯାଇପରିବି ନାହିଁ । ଏହାର କାରଣ ହେଲା ମୋର କୂପ ମଧ୍ୟକୁ ପ୍ରବେଶ କରିବାର ଗୋଡ଼ ନାହିଁ । ତେବେ ଯଦିଓ କୌଣସି ମତେ ସେଠାକୁ ଯାଇପାରେ ତାହାହେଲେ କେଉଁଠାରେ ରହି ମୁଁ ତୁମର ଶତ୍ରୁମାନଙ୍କୁ ବିନାଶ କରିପାରିବି ଏହାହିଁ ତ ମୋ ପାଇଁ ପ୍ରଧାନ ଚିନ୍ତା ।

ସାପଠାରୁ ଏ ପ୍ରକାର ବାଣୀ ଶୁଣିବା ପରେ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ କହିଲା ତାହାହେଲେ ତୁମ୍ଭେ ମିତ୍ର ଆଉ ଚିନ୍ତା କର ନାହିଁ । ମୁଁ ତୁମକୁ ସେହି କୂପ ମଧ୍ୟରେ ଯେମିତି ହେଉ ନେଇ ଛାଡ଼ି ଆସିବି । ସେହି କୂପ ମଧ୍ୟରେ ଗୋଟିଏ ଖୋଲ ଅଛି । ତୁମ୍ଭକୁ ସେହି ଖୋଲ ମଧ୍ୟରେ ରହି ମୋର ଶତ୍ରୁମାନଙ୍କୁ ଗୋଟି ଗୋଟି କରି ଶେଷ କରିବାର ସୁବିଧା ପାଇ ପାରିବ ।

ବେଙ୍ଗ ରାଜା ଗଙ୍ଗଦତ୍ତଠାରୁ ସବୁ ପ୍ରକାର ସୁବିଧା ପାଇବା ପରେ ସାପ ଭାବିଲା ଯାହାହେଉ ମରଣ କାଳ ତ ମୋର ହେଲାଣି । ବୁଢ଼ା ହୋଇଯିବା କାରଣରୁ ଶିକାରଟିଏ ଧରି ଖାଇବା ମୋ ପାଇଁ କଷ୍ଟପ୍ରଦ । ଏ ବି ଏକ ସୁଯୋଗ ମୋତେ ମିଳିଗଲା । ଏଥିରେ ମିତ୍ରଙ୍କୁ ତାଙ୍କର ଶତ୍ରୁ ନିପାତ କରିବାକୁ ସାହାଯ୍ୟ କରିବି ଆଉ ମଧ୍ୟ କିଛିଦିନ ମୋ ଲାଗି ଆଉ ଆହାର ଚିନ୍ତା ରହିବ ନାହିଁ । ଏଥିଲାଗି ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ କଥାରେ ରାଜିହୋଇ ସାପ ତା’ର ଠିକଣା ସ୍ଥାନକୁ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ କଥାରେ ରାଜିହୋଇ ସାପ ତା’ର ଠିକଣା ସ୍ଥାନକୁ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ ଯାଇ ପହଞ୍ଚିଗଲା । ସେଠାରେ ପହଞ୍ଚିବା ପରେ ଗଙ୍ଗଦତ୍ତ କହିଲା : ଆହେ ମିତ୍ର ମୋର ମଧ୍ୟ ଆଉ ଏକ କଥା ଶୁଣ । ତୁମେ ସେହି ଖୋଲ ମଧ୍ୟରେ ଥାଇ ମୋର ଶତ୍ରୁଙ୍କୁ ବିନାଶ ତ କରିବ ହେଲେ ମୁଁ ତୁମକୁ ଯାହାକୁ କହିବି ତୁମେ ତାହାର ବିନାଶ କରିବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Children