Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sidheswar Tripathy

Romance

2  

Sidheswar Tripathy

Romance

ମାଗିବିନି ପ୍ରେମ ମୂଲ

ମାଗିବିନି ପ୍ରେମ ମୂଲ

1 min
6.6K



ଭଲ ପାଉଥିଲି ଅତୀତେ ତୁମକୁ

ଏବେବି ପାଉଛି ଭଲ

କେବେ ସାଜିବିନି ତୁମ ବାଟେ କଣ୍ଟା

ମାଗିବିନି ପ୍ରେମ ମୂଲ ।


ତୁମେ ମୋ ସାଥିରେ ଛଳନା କରିଲ

ବିଶ୍ୱାସରେ ଦେଲ ବିଷ

ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ କରେ ନିତି ନିବେଦନ

ତୁମ ଓଠେଫୁଟୁ ହସ ।



ଜହ୍ନ ଜୋଛନା ରେ ଭିଜେଇଇବ କହି

ଉଆଁସରେ ହଜେଇଲ

କେବେ ସାଜିବିନି ତୁମ ବାଟେ କଣ୍ଟା

ମାଗିବିନି ପ୍ରେମ ମୂଲ - - - -


ହସିଉଠୁ ପ୍ରିୟା ତୁମରି ସଂସାର

ସ୍ୱାମୀ ସନ୍ତାନଙ୍କୁ ପାଇ

ମୋ ଜୀବନେ ଆସୁ ଦାରୁଣ ନିଦାଘ

ତୁମ ପାଇଁ ଥାଉ ଛାଇ ।


ମଲା ଯାଏଁ କିନ୍ତୁ ଭୁଲି ପାରିବିନି

ଯାହା ତୁମେ ଦେଇ ଗଲ

କେବେ ସାଜିବିନି ତୁମ ବାଟେ କଣ୍ଟା

ମାଗିବିନି ପ୍ରେମ ମୂଲ - - - -


ସିଦ୍ଧେଶ୍ବର ତ୍ରିପାଠୀ

କବିର ଘର

କୁଣ୍ଡିଲୋ

କେରଙ୍ଗ

ଖୋର୍ଦ୍ଧା

8018646704


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance