Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ashok kumar Sethi

Inspirational

3  

Ashok kumar Sethi

Inspirational

ବନ୍ଧୁ ପରି ବନ୍ଧୁଟିଏ

ବନ୍ଧୁ ପରି ବନ୍ଧୁଟିଏ

1 min
7.1K


ଗଛ ବିନା ଏ ଜୀବନ ଅସମ୍ଭବ ଏ ଯାବତ୍,

ଆତଯାତ ଏ ଜୀବଜଗତ ତା' ଦେଇ ଆୟତ୍ତ |

ମହୋଷଧି ହେଉ ଅବା ଖାଦ୍ୟପେୟ, ଜାଳେଣି ଇନ୍ଧନ ,

ଅନାୟାସେ ଅକାତରେ ଢାଳିଦିଏ ତା' ତମାମ ଜୀବନ |

ମାଟି ତଳ ମୃଦୁ କମ୍ପନ ଅବା ତୀବ୍ର ପ୍ରଭଞ୍ଜନ,

ମରୁଡି କି ଦୁର୍ବିପାକ ହେଉ ଅବା କରାଳ ହାହାକାର

ତା ଦେଇ ପା' ସକଳ ସମାଧାନ...!!

ଗଛଟିଏ ବନ୍ଧୁ କି ଈଶ୍ୱର ;

ତାହାକି ନୁହେଁ ସହଜେ ଗୋଚର ..?

ସର୍ବଂସହା ପାଲଟିଛି ସେ, କାଟିଲେ କି ଲୁଟିଲେ |

ଘରକରଣା ଠାରୁ କଣ୍ଢେଇ ଖେଳନା ହେଉ ଅବା ରେଳ ଧାରଣା

କା' ର ବା ଜୁ ଅଛି ଫେରଇବାକୁ ତା' ପାଉଣା..?

ଆମ୍ର କୁଞ୍ଜେ କୋଇଲିର କୁହୁ ତାନ ସୁର,

ସୂଚାଏ ବସନ୍ତର ମୁହୁର୍ମୁହୁଃ ଅପୂର୍ବ ସମ୍ଭାର |

ସେ ବନ୍ଧୁ ସେ ଏକ ଭିନ୍ନ ଈଶ୍ୱର

ଅଙ୍କୁରୋଦଗମ ଠାରୁ ମହାଦ୍ରୁମ ଯାଏଁ

ହେଉ ପଛେ ଚିର ସବୁଜ ଅବା ଥୁଣ୍ଟା ବରଗଛ

ଶେଷ ପତ୍ରଟି ଝଡିଯିବାବେଳେ,

ମାଟିରେ ମାଟି ହେଉଥିବା ବେଳେ ;

ମନରେ ତା' ଦୁଃଖ କି ଅବଶୋଷ ନାହିଁ ତିଳେ |

କରେ ନାହିଁ ମାନ କି ଅଭିମାନ ,

ଏଇ ଟିକେ ତା' ନିବେଦନ ..

ବନ୍ଧୁ ହେ..!

ବେଳୁ ହୁଁ ହୁଅ ସାବଧାନ ...!

©ଅଶୋକପବି


Rate this content
Log in