Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଵଳରାମ ତରାଈ

Abstract

2  

ଵଳରାମ ତରାଈ

Abstract

ପାଉ ନାହିଁ ମୁଁ ତାକୁ ଖୋଜି

ପାଉ ନାହିଁ ମୁଁ ତାକୁ ଖୋଜି

1 min
101



ଆଜି ଯାଏ ଯାହା ସହଜେ ମିଳିନି 

ତାକୁ ମନ ବହୁତ ଖୋଜି ।

ମାନ ପ୍ରୀତି ସବୁ ଇତି ହୋଇଯାଏ 

 ପାଉନାହିଁ ମୁଁ ଖୋଜି ।


କେବେ ଫେରେ ସେ ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତିକୁ 

 ଗଲି ମୁଁ ସେଥିରେ ଭିଜି।

ଆଖି ଲୁହ ସହ ଭିଜି ଭିଜି ଦିନରାତି

 ଯାଇଛି ମୁଁ ହଜି ଭିଜି ।


ମନ କି ମାନୁଛି ମୋର ତମକୁ କି 

 ଭୁଲିଯିବା ପାଇଁ ଆଜି ।

ସହଜେ ହଉନି କାହିଁକି ସେ ରାଜି 

 ଯାଇଛି ମୁଁ ହଜି ହଜି ।


ଯଦି ମନ କାଢି ଫିଙ୍ଗିବାଟା ସହଜ

ଫିଙ୍ଗିଦିଅନ୍ତି ମୁଁ ଆଜି ।

ସତ ମୁଁ କହୁଛି ପ୍ରେମ ବି କରୁଛି 

ଭଲ ବି ପାଉଛି ଆଜି ।


କେମିତି ଆସିଲ ମୁଁ ଜାଣିପାରିଲିନି 

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ରଙ୍ଗ ସାଜି  ।  

ପୁଣି ବାଦଲ ପରି ଡାକିଦେଲେ 

କୁଆଡେ ଗଲ ହଜି ହଜି ।


ପ୍ରଥମ ଥର ଯେବେ କଥା ହୋଇଥିଲ 

ମନେପଡ଼େ ବେଶୀ ଆଜି ।

ରହିଛି ରହିବି ଆଗକୁ କେମିତି ପ୍ରିୟା

ମନ ସହ ମାରି ବାଜି  ।


ତଥାପି ମନକୁ ବୁଝେଇ କହିଲି ,

ହୋଇଯା'ରେ ତୁ ରାଜି ।

ମନ ତ ବୁଝୁନି ବଞ୍ଚି ମରିବା ସହ 

ସଂଗ୍ରାମ କରୁଛି ଆଜି  ॥



Rate this content
Log in