Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Others

0.4  

Ram Prasad Bisoi

Others

ଅସିମତା କଣ ? ଦୁର୍ଲଭ !

ଅସିମତା କଣ ? ଦୁର୍ଲଭ !

1 min
1.2K


  • ଅସିମତା କଣ ? ଦୁର୍ଲଭ !

    ଆଶା------------------------! ଭୋକର ଆଶା ଗଣ୍ଡାଏ ଭାତ, ଦେହର ଆଶା ଖଣ୍ଡିଏ ଲୁଗା, ମୁଣ୍ଡର ଆଶା ଗୋଟିଏ ଛାତ, ଜୀବନର ଆଶା ବଞ୍ଚିବାର ମାଧ୍ୟମ, ଜୀବିକାର ଆଶା ପରିବାର,, ପରିବାର ଆଶା ସୁଖ, ସୁଖ ର ଆଶା ସମୃଦ୍ଧି ।

    ସବୁ ତ ବ୍ୟକ୍ତି କେନ୍ଦ୍ରୀକ, ସାମୁହିକ ଚିନ୍ତନ କାହିଁ ? ପଶୁ ତ ବଞ୍ଚେ ନିଜ ପାଇଁ, ମଣିଷ ! ପଶୁର ଫରକ କଣ ? ଖାଲି ; ଦୁଇଟି ଯୋନିର କାମନାର ପ୍ରତୀକ ! ସୃଷ୍ଠି ପଛରେ ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତାଙ୍କ ଆଶା ଏକ ପ୍ରଶ୍ନର ସୀମିତ ଉତ୍ତର, ଆଶା ହିଁ ଜୀବନ ଜୀବନ ହିଁ ଆଶା ମର୍ତ୍ୟୁ କଣ ? ଉତ୍ତର ଏ ଆଶାର , ଆଶା ବନାମ ମୋହ , ମୋହ ବନାମ ସଂସାର, ଅସିମତା କଣ ? ଦୁର୍ଳଭ୍ୟ ।

    ରାମ ପ୍ରସାଦ ବିଶୋଇ (କାଶ୍ୟପ) ସମୟ-ରାତ୍ର-୧୧-୩୭ ମିନିଟ ତା-୨୪-୦୫-୧୬, ରାୟଗଡ଼ା । ବିଶେଷ ଅନୁରୋଧ-- ଖୋଜନ୍ତୁ ଆସିମତା ପ୍ରାଚୁର୍ଯାତା ଭରା ଜୀବନ ଆପଣଙ୍କ ପ୍ରତିକ୍ଷା କରୁଛି ।

     
     


Rate this content
Log in