Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Others

2.0  

Sadananda Sahoo

Others

ମାଆ ଦଶଭୁଜା

ମାଆ ଦଶଭୁଜା

1 min
6.9K



ଶାରଦୀ ଶରତେ ମାଆ ମୋର ହସେ

ପାର୍ବଣ ସମ୍ଭାରେ ମଜି ;

ପୂଜାମଣ୍ଡପରେ ଅର୍ଘ୍ୟବତୀ ଜଳେ

ଭକ୍ତ ଜନ ଆସେ ଖୋଜି !!


ରମ୍ୟ ରୂପକାନ୍ତି ମାଆର ସୁଖ୍ୟାତି

ଅଳଙ୍କାରେ ସୁଶୋଭିତ ;

ସଜ୍ଜିତ ତୋରଣ କିଣେ ଜନ ମନ

ଦର୍ଶନରେ ଜନ ସ୍ରୋତ !!


ଘଣ୍ଟ ହୁଳହୁଳି ପଡଇ ଉଚ୍ଛୁଳି

ଭକତିର ନିଦର୍ଶନ ;

ପୂଜା ମଣ୍ଡପରେ ଶଙ୍ଖ ଧ୍ୱନି ଶୁଭେ

ଶୁଭସନ୍ଧ୍ୟା ଆବାହନ !!


ମୁଖରୁ ନିସୃତ ବ୍ରାହ୍ମଣର ମନ୍ତ୍ର

ପବିତ୍ରତା ଭରି ଦିଏ ;

ମାଆ ଦଶଭୁଜା ପାଆନ୍ତିତ ପୂଜା

ମନପ୍ରାଣ ମୋହି ନିଏ !!


ନବାନ୍ନ ଗ୍ରହଣ ହରେ ଜନ ମନ

ଲକ୍ଷ୍ମୀରୂପେ ବିରାଜିତ ;

କରୁଣା ମୟୀର ଅକୁଣ୍ଠିତ ଦାନ

ହସଇ କୃଷକ କ୍ଷେତ !!


ମଙ୍ଗଳ ଆଳତୀ ଭକତି ପୀରତି

ମାଆର ସମୃଦ୍ଧି ମିତ ;

ମୃଦଙ୍ଗ କାହାଳୀ ବାଜେତ ମହୁରୀ

ପାଦ ପୂଜା ହୁଏ ନିତ୍ୟ !!


ପୁଷ୍ପେ ବିମଣ୍ଡିତ ମାଆର ମଣ୍ଡପ

ଆହାକି ଅପୂର୍ବ ଶୋଭା ;

ମାଆ ଦଶଭୁଜା ଯତନରେ ସଜା

ପଦ୍ମଜା ବୀଭଜା ରମ୍ଭା !!


ହେ'ମାଆ ଦୁର୍ଗା ହସିବ ସର୍ବଦା

ଭକତିରେ ଶାନ୍ତି ହୋଇ ;

ଜଗତର ସୁଖ ତଵ ହସ୍ତେ ନ୍ୟସ୍ତ

ପଣତ ଦେବ ଘୋଡ଼େଇ !!


ପ୍ରଣତୀ ବୀନତି କରୁଛି ମା'ଆଜି

ରଖିବ ଘଣ୍ଟ ଘୋଡ଼େଇ ;

ସଂସାରୀ ମଣିଷ ତୁମରି ଭକତ

ସର୍ବ ପାପ ଦିଅ ଧୋଇ !!


ସଦାନନ୍ଦ ସାହୁ ;

ଧୁରୁଷିଆ ; ଆଠଗଡ଼ ; କଟକ

97761 84548


Rate this content
Log in