Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pallabini Acharya

Others

2.8  

Pallabini Acharya

Others

ମାନବୀୟ ସ୍ପର୍ଶ

ମାନବୀୟ ସ୍ପର୍ଶ

1 min
154



-----------------

କହିବି କହିବି ବୋଲି

କହି ପାରେ ନାହିଁ ।

କେମିତି କହିବି ସଖୀ

ଭାଷା ପାଉନାହିଁ ।


ଭାଷା ଯଦି ପାଇଯିବି

ଭାବ ର ଅଭାବ ।

ଅଭାବରେ ଥିବି,ହେଲେ

ଥିବ ମୋ'ସଦ୍ଭାବ ।


ସଦ୍ଭାବ ରହିଛି ସାଥି

ମନରେ,ପ୍ରାଣରେ ।

ନିଃସଙ୍ଗ ମୋ'ପ୍ରାଣ ସିନା

ସାଥି ପାଇଁ ଝୁରେ ।


ଝୁରି ଝୁରି ସତେ କ'ଣ

ଦିନ ସରିଯିବ !

ଦିନ ସିନା ସରିଯିବ

ସ୍ମୃତି ରହିଥିବ ।


ସ୍ମୃତିରେ ସ୍ମୃତିରେ ସାଥି

ତୁମରି ମୁରତି ।

ସାଇତି ରଖି ଖୋଜିବି

ନିକାଂଚନ ପ୍ରୀତି ।


ସେ ପ୍ରୀତିରେ ବାସୁଥିବ

ତୁମରି ମହକ ।

ସେ ମହକେ ମହକିବ

ମୋ'ମନ କୋଣାର୍କ ।


କୋଣାର୍କ ଯେ ଅର୍କ କ୍ଷେତ୍ର

ମୋ'କୋଣାର୍କ ଭଗ୍ନ ।

ଭଙ୍ଗା ମନ୍ଦିରେ ସୃଜୀବୀ

ତୁମ ପାଇଁ ଲଗ୍ନ ।


ଲଗ୍ନରେ ଲଗ୍ନରେ ତୁମ

ଛବିକୁ ଆଙ୍କିବି ।

ସେ ଛବିକୁ ନେଇ

ନୂଆ ସଂସାର ଗଢିବି ।


ସେ ସଂସାରେ ଥିବ ପୁଣ୍ୟ

ପ୍ରୀତି ର ପରଶ ।

ମଣିଷର ମୃଦୁ ମୃଦୁ

ମାନବୀୟ ସ୍ପର୍ଶ ।


Rate this content
Log in