Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sarada Parida

Drama Inspirational

3  

Sarada Parida

Drama Inspirational

ହେ ବର୍ଷା ଦେଇଯାଅ ସ୍ପର୍ଶ

ହେ ବର୍ଷା ଦେଇଯାଅ ସ୍ପର୍ଶ

1 min
7.0K


ହେ ଦୁରଦେଶୀ ମେଘ

ତମେ କି ସେଇ ସହର ପ୍ରେମରେ

ଯେଉଁଠି ଦଲକାଏ ଛୁଆଁରେ

ଅସ୍ତବ୍ୟସ୍ତ ଜୀବନ

ତଳମୁଣ୍ଡ ବସ୍ତିରେ ପଡିଯାଏ ଭାଳେଣି

ଝାଟି ମାଟି ଛପରକୁ ରଖିବାକୁ

ବାନ୍ଧୁଥାଏ ଫାନ୍ଦ

ବାସହରା ନଟିଆ

ମୁଣ୍ଡ ଗୁଞ୍ଜିବାକୁ ।

 

ପାରିବ ତ ମୋ ଗାଁକୁ ଆସ

ମୋ ଗାଁରେ ବର୍ଷ

ମାଟି କଥା ଛାଡ

ଚକୋର-ଚକୋରୀର

ଏ ଯାଏଁ ତ ମେଣ୍ଟି ନାହିଁ ଶୋଷ ।

 

ହେ ବର୍ଷା ଦେଇଯାଅ ସ୍ପର୍ଶ

ହଳ ଲଙ୍ଗଳର ସିଆରରେ

ଜିଇଁ ଉଠୁ ନବ ଶସ୍ୟ ତୃଣ

ତାଳୁରୁ ତଳପା ଭିଜେଇଛି ଚଷା

 

 

 

ନିଗାଡିଛି ଟୋପା ଟୋପା ରକ୍ତ

ଦେଇଯାଅ ଆସି

ଜିଇଁଉଠୁ ମାଟିଗନ୍ଧେ

ମାଟିସହ ମଟାଳ ହେବାର

ଅତୁଟ ବିଶ୍ଵାସ ।

 

 

 

 

ଶାରଦା ପ୍ରସାଦ ପରିଡା

ଅଧ୍ୟାପକ, ମେକାନିକାଲ ଇଂଜିନିୟରିଗଂ,

କୋଣାର୍କ ବିଜ୍ଞାନ ଏବଂ ବୈଷୟିକ ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ ଜଟଣୀ , ଖୋର୍ଦ୍ଧା


Rate this content
Log in