Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pallabini Acharya

Romance

3.2  

Pallabini Acharya

Romance

ଦାଂତ-ହୀନ ପେଡି-ନାଗ

ଦାଂତ-ହୀନ ପେଡି-ନାଗ

1 min
230


ହାତ ପାହାଂତା'ରେ-

ଆକାଶ-ଜନ୍ହ,

ହେଲେ...

ଆଲିଂଗନ'ରେ ଭିଡି'ଧରି,

ଚୁମା'ଟିଏ ଦେବାର-

ଅବଦମିତ ଇଚ୍ଛା ମାନଂକୁ

ରୁଂଡାଇ-ପୁଂଡାଇ

ପେଡି ଭିତରେ-

କୁଂଡଳି'କୃତ ଅହିରାଜ ପରି,

ଆକାଂକ୍ଷା'ର ଶବ ମାନଂକ ମଶାଣୀ'ରେ

ବେଂଗ'ଟିଏ ଖାଇ

ଅପେକ୍ଷା-ରତ ମୁଁ...


ସପ୍ତସ୍ୱରୀ'ର ରାଗିଣୀ'ରେ

ଫଣା-ତୋଳି ନାଚେ

ବିଷ-ହୀନ ଫୁତ୍କାର କରି,

ସତେ'କି ମୁଁ-

ଜୀବ-ହୀନ ସତ୍ୱା'ଟିଏ,

କଳ-ମୋଡା କଂଢେଇ'ଟିଏ,

ମୋ ଜୀବନ-ପରିଧି'ରେ-

ସ୍ୱାଦ-ହୀନ ଭୋଜନ,

ସ୍ୱପ୍ନ-ହୀନ ଶୟନ,

ଆଲିଂଗନ-ହୀନ ମୈଥୁନ,

ପୃଷ୍ଠ'ଭୂମି-ହୀନ ପ୍ରେମ,

ପ୍ରେମ-ହୀନ ପ୍ରୀୟା,

ଆତ୍ମୀୟତା-ହୀନ ସଂପର୍କ'ର ପରିଧିରେ,

ପେଡି-ବଦ୍ଧ' ନାଗ'ଟିଏ ମୁଁ,..

ପ୍ରବୃତି'ର ଆତ୍ମା'ହୁତି-

ବୃତ୍ତି-ମହା'ଯଞେ,....


ହୃତ୍-ଷ୍ପଂଦନ ତାଳେ

ଢଂ-ଢଂ-ଢଂ ସମୟ'ର ଘଂଟି

ଜୋତା-ଡୋରୀ ବାଂଧେ

ଖିପ୍ର-ହସ୍ତ ମୋର,

ପ୍ରୀୟା-ମଗ୍ନ-

କେଶ-ପ୍ରସାଧନେ,

ନିମଗ୍ନ-ମାନସେ

ମୋ ବାହୁ-ବଂଧନ'ରୁ

ଯୋଜନ ଦୂରତା'ରେ

ଘନ-କୃଷ୍ନ ଚୁର୍ନ-କୁଂତଳ'ରୁ

ସୂବାଷ-ଷ୍ଫୁର଼ଇ ଆହା

ଉଂକି-ଚାହେଁ ମୁହିଁ

ସୂବର୍ନ-କାଂତି'ରେ

ଦାଉ-ଦାଉ ଜଳେ

ସୂନା-ରଂଗୀ ଦେହ ଆମଂତ୍ରଣେ,..

କଳା-ପାଟ ତଳେ

କୃଷ୍ନ-ରଂଗୀ

ଜାକିଟି'ର ଧାରେ.....

ସତେ ଅବା

ଦାଂତ-ହୀନ

ପେଡି-ନାଗ'ଟିଏ ମୁଁ......

ନୟନ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance