Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kamala Satpathy

Others

3  

Kamala Satpathy

Others

ମା’ ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ

ମା’ ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ

1 min
6.7K


ଶରତ ଋତୁର କାଶତଣ୍ଡୀ ଫୁଲ, ଦେଇଗଲା ନିମନ୍ତ୍ରଣ

ଧରାକୁ ଓହ୍ଲେଇ ଦଶଭୁଜା ମାଆ, ହରିବେ ଦୁଃଖ କଷଣ ।

ଦଶ ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ହରିଥାନ୍ତି ବୋଲି, ନାମ ତାଙ୍କ ଦଶଭୁଜା

ଚିନ୍ତା ଚେତନାର ଶାନ୍ତି ପାଇଁ କି, କରାଯାଏ ତାଙ୍କ ପୂଜା ।

ମହିଷାସୁରର ପ୍ରତାପରୁ ରକ୍ଷା କରିବାକୁ ଦେବକୁଳ

ହେଲୁ ଆବିର୍ଭାବ, ବିଷ୍ଣୁ ଆଶୀର୍ବାଦୁ, ଛାତି ଚିରି ଅନଳର ।

ଦୁର୍ଗତି ନାଶିନୀ ବୋଲି ତୁ ବିଖ୍ୟାତ ଭକ୍ତ ଗହଣରେ ତୋର

ହରିଛୁ କିନ୍ତୁ କା’ ଦୁଃଖ କି ଦୁର୍ଗତି, କହିଲୁ ଗୋଟାଏ ଥର !

ତୋ’ ପୁତ୍ର ସନ୍ତାନ ହାତେ ଜର୍ଜରିତ, କେତେ ଆଜିକାର ନାରୀ

ବର୍ଷକୁ ଥରଟେ ଆସିଲେ କେମିତି, ବୁଝିବୁ ଦୁଃଖ ତାହାରି ?

ସୁନ୍ଦର ଧରାକୁ ସର୍ଜିବା ପାଇଁ କି ଗଢିଲୁ କାୟାକୁ ତା’ର

ହେଲେ ଭରିଦେଲୁ ପୁରୁଷ ମନରେ ଯେତେକ ବିଷ ଜହର ।

ତୋ’ ଆଖି ଆଗରେ ଲୁଣ୍ଠିତ ହେଉଛି ଦିନ ଦ୍ବିପହରେ ନାରୀ

ମାତୃ ଗର୍ଭ ଆଉ ଅଛି କି ତା’ ପାଇଁ, ସୁରକ୍ଷା କବଚ ଧରି !

ଲିଙ୍ଗ ଭେଦ ପାଇଁ, କମି କମି ଯାଏ ମହିମଣ୍ଡଳେ ତା’ ସଂଖ୍ୟା

ମାତୃଶକ୍ତି ପୂଜା ଚାଲେ ଆଡମ୍ବରେ, ମାଆକୁ ମାରି ଗୋଇଠା !

ଘରେ କି ବାହାରେ, ନିଶ୍ଚିନ୍ତେ ବୁଲିବା, ତା’ ପାଇଁ ନୁହେଁ ସମ୍ଭବ

ଏମିତି ଚାଲିଲେ ଦିନ କେଇଟାରେ ସବୁ ତ ଉଭାନ ହେବ !

ଯୌତୁକ ବେଦୀରେ ଜଳୁଛି ସେ ନିତି ମୁଠାଏ ଧନର ପାଇଁ

ପାଠ ଶାଠ ପଢି, ଚାକିରି କରି ବି, ନିଷ୍କୃତି ପାଅଇ ନାହିଁ ।

ପୋଷଣ ବିହୀନ ଖାଦ୍ୟ ଖାଇ ସିଏ ହେଉଛି ରୋଗେ ଆକ୍ରାନ୍ତ

ଯାହା ଲାଗି ବଢେ ବଂଶ ମଣିଷର, ଦୁଃଖେ ସିଏ ଭାରାକ୍ରାନ୍ତ !

ଆସୁଛୁ ଧରାକୁ ଓହ୍ଲେଇ ଯେବେ ତୁ, ଦେଖିବୁ ଆଖିରେ ସବୁ

ତା’ପରେ ଦେଖିବି, ନିଜ ନାଁକୁ ତୁ ସାର୍ଥକ କେତେ କରିବୁ !!


Rate this content
Log in