Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susil Pani

Inspirational Others Abstract

3  

Susil Pani

Inspirational Others Abstract

ସ୍ବାଧିନତା ଦିବସ

ସ୍ବାଧିନତା ଦିବସ

1 min
13.5K


ଆସିଛିରେ ଆଜି ସ୍ବାଧିନତା ଦିବସ ନୂଆ ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତକା ଉତ୍ତୋଳନ ପାଇଁ ସଜାଇବା ।

ସ୍ବାଧିନତା ପାଇଁ ଯେ ଜୀବନ ଦେଇ ସହିଦ ହେଲେ ତାଙ୍କୁ ମନେ ପକାଇବା ।।

ଜାତିର ଜନକ ମହାତ୍ମାଗାନ୍ଧିଙ୍କ ଅହିଂସା ଆନ୍ଦୋଳନରେ ।

ହୋଇଲା ସ୍ବାଧିନ ଏ ଭାରତ ବର୍ଷ ଲଭିଲା ପୂର୍ଣ୍ଣ ଜନ୍ମରେ ।।

ସୁବାଷବୋଷ ଆମ ଅସ୍ତ୍ରର ଜବାବ ଦେଉଥିଲେ ନୀତି ଅସ୍ତ୍ରେ ।

କେତେ ଯେ ସୈନିକ ପ୍ରାଣବଳି ଦେଲେ ସ୍ବା୍ଧିନତା ପାଇଁ କି ଯେ ।।

ସହିଦ ହୋଇଲେ କେତେ ଭାରତବାସୀ ସ୍ବାଧିନତା ପାଇଁ ଆମ ।

ଆମେ ଭାରତର ସୁନାଗରିକ ରଖିବୁ ଭାରତ ମାନ ।।

ଉଡାଇଛୁ ଆମେ ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତକା ଶାନ୍ତି ମତ୍ରୀ ପ୍ରୀତି ପାଇଁ ।

ଫରଫର ଉଡେ ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତକା ଜାତିୟ ବନ୍ଦନା ଗାଇ ।।

ନଦେବୁ ପୁରାଇ ବିଦେଶୀମାନଙ୍କୁ କରିବା ପାଇଁ ଶାସନ ।

କରୁଥିଲେ କେତେ ଅନ୍ୟାୟ ଅତ୍ୟାଚାର ଲୁଣ୍ଠି ପୁଣି ଆମ ଧନ ।।

ଚାବୁକ ମାଡରେ ବନ୍ଧୁକ ମୁନରେ ପିଟୁଥିଲେ ନିସ୍ତୁକଟି ।

ବୋତି ଖଟାଇକି କ୍ରିତଦାସ ଭଳି ରଖୁଥିଲେ ଆମକୁଟି ।।

ପରାଧୀନ ଗଲା ସ୍ବାଧିନ ଆସିଲା ସ୍ବାଧିନତା ସଂଗ୍ରାମୀ ପାଇଁ ।

ମନେ ରଖିଦବା ଲାଲ୍ ବାଲ୍ ପାଲ୍ ଗାନ୍ଧି ଗୋପବନ୍ଧୁ ତହିଁ ।।

@ ସୁସିଲ୍ ପାଣି,ପୁରୀ

ମୋବାଈଲ୍ ନଂ - 8895094768

email i.d- susilpani2010@gmail.com


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational