Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abhakanta

Romance

2  

Abhakanta

Romance

ମନ ଯେବେ ଚାହେଁ

ମନ ଯେବେ ଚାହେଁ

1 min
6.7K


ମନ ଯେବେ ଚାହେଁ

 

ଆଭାକାନ୍ତ ମହାନ୍ତି

 

ମନ ଯେବେ ଚାହେଁ ତୁମରି ସାନ୍ନିଧ୍ୟ

       ତୁମେ ରୁହ ପର ପର,

ମନ ଯେବେ ଚାହେଁ ତୁମରି ଉତ୍ସାହ

       ତୁମେ କୁହ - ଘର ଘର । ୦ ।

 

ଏଇ ତ ଲାଗୁଛି କାଲି ସଜନୀରେ

       ସମ୍ପରକ ଥିଲା ସପନଭିଜା,

ଦରିଆ ବାଲିର ଶିଥିଳ ପରଶେ

       ତୁମେ ଥିଲ ରାଣୀ, ମୁଁ ଥିଲି ରାଜା,

ସେ ଦରିଆ, ସେଇ ଜହ୍ନ ଆଉ ମନ

       କିଆଁ ମାୟା ଜରଜର ? । ୧ ।

 

ସଂସାରଟି ଥିଲା, ସଂସାର ରହିଛି

       ସଂସାର ଗୋ ରହିଥିବ କାଲିକି,

ଆଉ କି ଫେରିବ ସମୟର ସୁଅ

       ଆମକୁ ଛୁଇଁ ସେ ଗଲେ କାଲିକି,

କାଲି ତ ନ ଥିଲେ, ଆଜି ଅଛେଁ, କାଲି

       ପାଇଁ କିଆଁ ତରତର ? । ୨ ।

 

ସମୟଟା ସିନା ଶରୀର ଖାଏ ଗୋ

       ମନଟି ଅମରମତ୍ତା ସଦାଟି,

ନ ବୁଝିଲେ ଏଇ ଅଳିକ ଜୀବନ

       ସାଜଇ ଅଚିରେ ଦୁଃଖପ୍ରଦାଟି,

ଜୀବନର ଶେଷ ବତିଖୁଣ୍ଟ ପାଶ

       ଆସେ ବୋଲି ତରତର । ୩ ।

 

ନୂଆସାହି, ବିଡ଼ାନାସୀ

କଟକ-୭୫୩୦୧୪

ଫୋନ୍-୯୦୪୦୦୦୩୧୦୧

*****


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance