Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanta kumar Hota

Inspirational

3  

Prasanta kumar Hota

Inspirational

ଜାଗରେ ଜାଗ

ଜାଗରେ ଜାଗ

1 min
13.8K


ଜାଗରେ ଜାଗ ଜଲିଦି ଜାଗ

ଜାଗି ଉଠୁ ଦେଶ ଭାରତ

ପନ୍ଦର ଅଗଷ୍ଟ ବିଜୟ ସନ୍ତକ

ତ୍ରିରଙ୍ଗାରେ ନେବା ଶପଥ ।

ଆସରେ ଆସ ଜଲିଦି ଆସ

ବସିବାକୁ ନାହିଁ ସମୟ

ଦଳି କଚିଦେବା ଅନୀତି ଅନ୍ୟାୟ

ଟାଣି ନେବା ଆମେ ବିଜୟ ।

ସଜାଗ ହୁଅ ସୈନ୍ୟ ଆମର

ଗର୍ଜି ଉଠୁ ରଣ ହୁଙ୍କାର

ଜୀବନ ଆମର ଭାରତ ମାତାର

ମରିବାକୁ ନୁହେଁ କାତର ।

ଉଠରେ ଉଠ ଜଲିଦି ଉଠ

ରକ୍ଷା ନାହିଁ ଆଉ ଶତ୍ରୁର

ଗୁଳିର ଜବାବ୍ ଗୁଳିରେ ଦେଖାଅ

ଥରି ଉଠୁ ତାଙ୍କ ଶରୀର ।

ଲେଫ୍ଟ ରାଇଟ୍ ଲେଫ୍ଟ ରାଇଟ୍

ଚାଲୁଥାଅ ତୁମେ ଆଗକୁ

ତୋ ପରି ସନ୍ତାନ ପାଇଛି ଏ ଦେଶ

ଡରିବାନି ଆମେ କାହାକୁ ।

ହୃଦୟେ ତୁମ ଉନ୍ମାଦ ଦିଅ

ବିକଟାଳ ରୂପ ଦୁର୍ବାର

ଏ ଦେଶ ଜାତିକୁ ଆଘାତ ଯେ ଦିଏ

କ୍ଷମା ନାହିଁ କେବେ ତାହାର ।

ଜାଗରେ ଜାଗ ସଇନ୍ୟ ତୁମେ

ତୁମ ପାଇଁ ସବୁ ସ୍ଵୀକାର

ବୀରତ୍ଵ ଝଙ୍କାର ଏ ଦେଶ ମାଟିର

ବୀର ଗାଥା ସଦା ଅମର ।

ବନ୍ଦେ ମାତରଂ ବନ୍ଦେ ମାତରଂ

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ହୋତା


Rate this content
Log in