Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mamatamanjari Das

Others

3  

Mamatamanjari Das

Others

ଅଭଙ୍ଗା କ

ଅଭଙ୍ଗା କ

1 min
6.8K


                    ଅଭଙ୍ଗା କଣ୍ଢେଇ

                                                                                      ମମତା ମଞ୍ଜରୀ ଦାସ      

ତୋ' ସହ କଥା ହୁଏ ତୋ' ସହ ହସେ         

ଯେତେ ତୁ' ଦୂରକୁ ଯାଉ  ଯାଏ ତୋର ପାଶେ ।                          

ଚାନ୍ଦ ତାରା ଗହଣରେ ଦେଖେ ତୋର ଛବି        

ଅତି କଷ୍ଟ ହୁଏ ଯେବେ ପକାଏ ମୁଁ କାନ୍ଦି ।

ତୋ' ପାଇଁ ବଞ୍ଚିଛି ମୁଁ ତୋ' ପାଇଁ ମରିବି        

କହ କେଉଁ ପ୍ରକାରରେ ତୋ' ହାତ ଛାଡିବି ।           

ତୁ' ପରା ଅଟୁ ମୋର ଅଭଙ୍ଗା କଣ୍ଢେଇ          

ବିନା ଦୋଷେ ଚାଲି ଗଲୁ ମୋତେ ତୁ' ଭଣ୍ଡେଇ ।                  

ତୋ' ହାତ ଧରିଛି ବୋଲି ଅଛି ମୋ ଜୀବନ    

ଛାଡି ଦେବି ଯଦି ତୋତେ ଚାଲି ଯିବ ପରାଣ ।

ମାଟିରୁ ଆକାଶ ପୁଣି ଆକାଶରୁ ମାଟ           

ତୋ' ପାଇଁ ମୋ ଲେଖନୀ କରେ ନିତି ନୂଆ ନୂଆ ସୃଷ୍ଟି                    

ତୁ' ମୋର ଜୀବନ ତୁ' ମୋର ସ୍ପନ୍ଦନ           

ଛାଡି ଦେବି ଯେବେ ହାତ ଚାଲିଯିବ ମୋ' ଜୀବନ ।

ଅଭଙ୍ଗା କଣ୍ଢେଇ ମୋର ଧରିଥା ତୁ' ମୋ ହାତ  

ତୋ' ନିରୀହ ଚାହାଣୀ ମୋତେ ଦେଖାଉ ଥାଉ ପଥ ।


Rate this content
Log in