Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Padmalaya Mishra

Others

3  

Padmalaya Mishra

Others

ନୀଡ

ନୀଡ

1 min
224


ପକ୍ଷୀଟିଏ ସାଉଁଟି କାଠିକୁଟା

ତୋଳିଦିଏ ନୀଡ

ସ୍ଵାଗତ କରିବାକୁ କୁନିକୁନି

ଶାବକମାନଙ୍କୁ ।

ଏଇ ଦୁନିଆର ଭିଡ ଭିତରକୁ

ଗରିବ ତୋଳିଦିଏ ନୀଡ

ପଲିଥିନ ଜରି କିଛି ବାଉଁଶ ନେଇ

ମୁଣ୍ଡ ଗୁଞିବାକୁ ।

ଖରା ବରଷାରୁ ରକ୍ଷା ପାଇବାକୁ

ନିଜ ସଂସାରକୁ ସୁରକ୍ଷା ଦେବାକୁ

ତୁମେ ଗଢିଚାଲ ମହଲା ଉପରେ ମହଲା

ଅନାବଶ୍ୟକ କିଛି ବଖରା

ରହିବାକୁ କେହି ନାହିଁ

ତଥାପି ଦମଦାର

ଦେଖିବାକୁ ଶାନଦାର

କୋଟି କୋଟି ବିନିର୍ବୟର ।


ଥରେ ଭାବି ଦେଖ

ସୁଖ ରାଜୁତି କରୁଛି

ପକ୍ଷୀ ନୀଡରେ

କିଚିରି ମିଚିରି କରି

ଗରିବର ପଲିଥିନ ଘରେ

ଏକାଠି ଭୋଜନ ଶୟନ

କରୁଥିବା ଲୋକଙ୍କ ପାଖରେ ।

କାରଣ ସେମାନଙ୍କ ପାଖରେ

ନାହିଁ କିଛି ହରାଇବାର ଭୟ

କି କିଛି ଅଧିକ ପାଇବାର ଲାଳସା

ହେଲେ ତମେ ଦୁଃଖୀ ।

ଠିଆ ହୋଇ ଟଙ୍କାର ପାହାଡ ଉପରେ

ମା' ଲକ୍ଷ୍ମୀଙ୍କୁ ବନ୍ଧନ କରି ଟ୍ରେଜେରିରେ

ନାହିଁ ହୋ ହଲା

ଅଗଣାରେ କଳରବ

କିନ୍ତୁ ପ୍ରତି ମୂହୁର୍ତ୍ତରେ ଡରି ଯାଅ

କାଳେ କିଏ ମାରିଦବ ।

କିଛି ଟଙ୍କାର ଲୋଭରେ

ଦୁଃଖୀ ଥାଇ ବି

ସୁଖୀ ହେବାର ଅଭିନୟ କରୁଥିବା

କଳାକାର

ଯିଏ ପଡିଛି ମିଛ ମୋହରେ ।।


Rate this content
Log in