Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ram Prasad Bisoi

Others

2  

Ram Prasad Bisoi

Others

ସଂଳାପ-୫୪

ସଂଳାପ-୫୪

1 min
1.1K


ସଂଳାପ-୫୪
 
#ଜୀବନ, ବନ୍ୟା ଉପରାନ୍ତେ
 
ବନ୍ୟା ଉତ୍ପାତ କରି
ବିପନ୍ନ କଲା ଜୀବନ,
ତାରି ଭିତରେ 
ମଣିଷର  ଠେଲାପେଲା...
ପୁଣି,
ଦଳି ଚକଟି, 
ଘଣାରେ ପେଡା ହୋଇ
ବଞ୍ଚିବାକୁ 
ଚାହୁଁ ଥିବା ଟିକକ ଜୀବନ-----!
 
©®କାଶ୍ୟପ,ରାୟଗଡା
 
 
 
 


Rate this content
Log in