Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Others

3  

Ram Prasad Bisoi

Others

ସଂଳାପ-୨୭

ସଂଳାପ-୨୭

1 min
13.1K


ସଂଳାପ-୨୭
 
ଭଲ ପାଏ ଜୀବନ ତତେ
ଦିଗନ୍ତ ସେପାରି 
ବନ୍ଧନମୁକ୍ତ ଜୀବନ
ତତେ କରେ 
ଅନ୍ୱେଷଣ ସେଥିପାଇଁ 
ବୋଧେ 
ଆପେ ଆପେ ଆସିଯାଏ,
ମୋ ପାଖକୁ 
ଯାହାକୁ ତମେ କୁହ 
କବିତା,
ମୁଁ କିନ୍ତୁ ଜାଣେନି ,ସେ କିଏ ?
ଲେଖି ଦିଏ ,ଚିଠି ନିତି
ତା ଲାଗି ,ତା ଓଠ ଭାଷାରେ
ହୃଦୟ ସମ୍ଭୋଦିତ କରୁଥିବା ଅକ୍ଷରକୁ ଯୋଡି 
କିଛି ଶବ୍ଧ 
ସଜାଡି ଦିଏ ଧାଡିରେ,
ଖାଲି ଠିକଣା 
ସମୟରେ ମିଳିଲେ,
ପ୍ରୀତିଲିପ୍ସା ,
ଆଉ ଲେଖନୀ ଟିଏ ଲେଖିବାକୁ ତୁମେ ଯାହାକୁ 
କୁହ,
କବିତା-କାବ୍ୟନାୟିକା
ଭଲ ପାଇବା ତାର ଏ କି କୁରୁଣା
ଯିଏ ମୋ ଠାରୁ ଚାଲିଯାଏ
ଦୂରକୁ, ଆହୁରି ଦୂରକୁ ଯେତେଗଲେ ପାଶକୁ ତାର
ଭୁଲ ଠିକଣାରେ ହଜିଯାଏ
ମୋ ଲେଖା ଚିଠି
ତା ଓଠ କହୁଥିବା
ଭାଷାର 
ପ୍ରତୀକ୍ଷାର କବିତାରେ--!
©®କାଶ୍ୟପ,ରାୟଗଡା ।


Rate this content
Log in