Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr Susmita Dash

Classics Inspirational

2  

Dr Susmita Dash

Classics Inspirational

ଐଶ୍ୱରିକ ଶାନ୍ତି

ଐଶ୍ୱରିକ ଶାନ୍ତି

4 mins
6.8K


କାମନା, ଅଭିଳାଷ ,ସଦା ଅସରନ୍ତି ,

ଲଭିଲେ ନିଃସ୍ୱାର୍ଥପର ପ୍ରେମ ...

ମିଳିବ  ଦିବ୍ୟ ,ଐଶ୍ୱରିକ ଶାନ୍ତି।

କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ ହେବ ତଲାସ ଆନନ୍ଦର,

ଦୂରିଭୂତ ହେବ ଭୟ ବେଦନାର।

ସୁଖର ନ ରହିବ ଅନ୍ୱେଷଣ....

ପ୍ରଗାଢ ,ଶାଶ୍ୱତ ମାନବିକତାରେ

ଲବ୍ଧ ହେବ ବିଶୁଦ୍ଧ,ନିର୍ମଳ ପ୍ରାଣ।

ଅଟଳ, ନିସ୍ତବ୍ଧ ଚିତ୍ତ ବିରାଜେ ଅନ୍ତରେ,

ସୂର୍ଯ୍ୟାଲୋକ ସମ ଏ ଧରାଭୂଇଁ ରେ...

ସଚେତନତାର  ଆଲୋକ ବିସ୍ତାରେ।

ଅନ୍ତରସ୍ଥ ଶକ୍ତିର ଘଟିଲେ ବିକାଶ ..

ପୃଥିବୀ ମନେହେବ ଶାନ୍ତିର ନିବାସ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics