Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Shanti Mishra

Others

3  

Shanti Mishra

Others

ଆଶା ଭରଷାର ଉତ୍ସ

ଆଶା ଭରଷାର ଉତ୍ସ

1 min
7.0K


ତୁମ ନିର୍ଣ୍ଣୟରେ ମୋର, ଆଜି ହୁଏ ସନ୍ଦେହ ।

ତୁମ ବିଚାରରୁ ମୋର, ଧୀରେ ଉଠେ ବିଶ୍ଵାସ ।।

ଭରଷା କରିବାକୁ ତୁମକୁ, ଡର ଲାଗେ ଆଜି ।

ସବୁ ଆଶା ମୋର, ନିରାଶା ମରୁରେ ଗଲାଣି ହଜି ।।

କେତେ ଆଉ ମିଛ ଛଳନାକୁ, ଜାବୁଡି ଧରି ।

ଦୟା ମାୟା କହି କହି, ଭଜୁଥିବି ତୁମକୁ ହରି ।।

ବିଶ୍ଵ ସ୍ରଷ୍ଟା, ବିଶ୍ଵ କର୍ତ୍ତା , ବିଶ୍ଵ ନିଅନ୍ତା ନାମ ।

ଘୋରି ହଉଛି ମିଛେ, ବୃଥା ହୁଏ ମୋ ଶ୍ରମ ।।

ଯୋଉଠି ପଥର କରି, ଦେଇ ଗଲ ଛାଡ଼ି ।

ସେଇଠି ସେମିତି ଗଲି ରହି, ତୁମକୁ ଖାଲି ହାତ ଯୋଡି ।।

ମୋ ସମ୍ମୁଖେ କ୍ଷିପ୍ରତାରେ, ତୁମ ସଂସାର ଯାଉଛି ଗଡି ।

ମୁଁ କିନ୍ତୁ ଖରା ବରଷା, ସବୁ ସହି ରହିଛି ପଡି ।।

ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରି ପାରିଲନି, ଏଯାଏ ମୋର ଦୁଃଖ ଦୁର୍ଦ୍ଦଶା ।

ଆଉ କେତେ ହେବି ସଂସାରେ, କୁହ ଲୋକ ହସା ।।

ପଳାତକ ହେଇ ଯିବାକୁ ଶକ୍ତି ବା ସାହସ ନାହିଁ ।

ଧିରେ ଧିରେ ସମୟ, ମୋ ହାତରୁ, ଯାଏ ଉଭେଇ ।।

ସବୁ ଝଡ ଝଂଜାର ସମ୍ମୁଖିନ, ଏକା ଏକା ହୋଇ ।

ଝୁନଟି ପଡି ଉଠି ବଞ୍ଚିବାର ଶକ୍ତି ପାଇବି କାହିଁ ।।

ଜୀବନ ଡରେଇ ଚାଲିଛି, ନିତି ଆଖି ଦେଖେଇ ।

ଆତ୍ମ ସମର୍ପଣେ, ହାତ ଟେକି ଡାକେ, ରଖ ହେ ସାଇଁ ।।

ଶୁଣୁଛି ମାତ୍ର କାନରେ, ଅଶା ଭରଷାର ତୁମେ, ଉତ୍ସ ବୋଲି ।

ପ୍ରମାଣ ମାଗୁନି ସେସବୁର ପ୍ରଭୁ, ଆଶିଷ ଟିକେ ମାଗୁଛି ଖାଲି ।।

ଶାନ୍ତିଲତା ମିଶ୍ର, ରଚେଷ୍ଟର, ମିନେସୋଟା


Rate this content
Log in