Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abhakanta None

Inspirational

2  

Abhakanta None

Inspirational

ସୁଖ

ସୁଖ

1 min
6.7K



ସୁଖ ଏ ଜୀବନେ ଚାହାଁନ୍ତି ସଭିଏଁ କିବା ରାଜା କିବା ପ୍ରଜା

ସୁଖ ବହୁଳରେ କରଇ ଜୀବରେ ଦୟାହୀନେ ଦିଗହଜା ।

ସୀମାହୀନ ଏଇ ସୁଖଟିକୁ ପାଇ ଭରିନି କାହାରି ପେଟ

ସଦା ସରବଦା ସୁଖପଛେ କୁଦା ମାରିବା ଜୀବନ ନାଟ ।

ସୁଖ କିନ୍ତୁ ଦୁଇଭାଗେ ବିସ୍ତରଇ ଅପରମ୍ପାର ଲୀଳାରେ

ଏକଭାଗ ଅନ୍ତ ଅନ୍ୟଟି ଅନନ୍ତ ରହିଛି ଭବ ଖେଳାରେ ।


ଅନ୍ତ ହୁଏ ଶେଷ ମୃତ୍ୟୁରେ ଅବଶ୍ୟ ଚାଲି ବି ଜୀବନସାରା

ହେଲେ ମୃତ୍ୟୁ କାହିଁ ଛୁଇଁ ନ ପାରଇ ଅନନ୍ତର ଭାବଧାରା ।

ଅନ୍ତହୀନ ଏଇ ଅନନ୍ତ ସୁଖ ହିଁ ଜୀବକୁ ବଞ୍ଚାଇ ରଖେ

ମୃତ୍ୟୁପରେ ଜୀବ ଭାବ ବଇଭବ ରୁହଇ ସବୁରି ବୁକେ ।

ସୁଖ ଶବ୍ଦ କେହି କେବେ ନିଜପାଇଁ କରୁନାହିଁ ବ୍ୟବହାର

ଅନ୍ୟେ ସୁଖିପାଇଁ ଏ ଶବ୍ଦ ଜିଅଁଇ ଏ' ନୁହେଁ ନ୍ୟାୟ ବିଚାର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational