Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shibanand Banchhor

Others

2  

Shibanand Banchhor

Others

ବିନତି

ବିନତି

1 min
6.8K


ତ୍ରେତୟାରେ ପ୍ରଭୁ ଗୋଟିଏ ରାବଣ

କଳିଯୁଗେ ପ୍ରଭୁ କୋଟି କୋଟି ଜଣ ।

ସତୀ ସୀତା ହରି କରିଲା ଅନ୍ୟାୟ

ଅବତରି ପ୍ରଭୁ ଦେଲ ଯେ ଦଣ୍ଡାୟ ।

ଏଠି ନିମିଷକେ ସହସ୍ର ସତୀ ଯେ

ଅତ୍ୟାଚାରୀତ ଯେ ଅତି ବର୍ବରରେ ।

ତଥାପି ତ ପ୍ରଭୁ ଦେଖା ନାହି ତୁମ୍ଭ

ଦେବାକୁ ତାହାଙ୍କୁ ସାହସର ଦମ୍ଭ ।

ଏକ ଦଶାନନ ପ୍ରଣିବା ସକାଶେ

ବାନର ସେନା ତ ନେଲ ତୁମ୍ଭ ସାଥେ ।

କୋଟି ଦଶାନନ ଦଂଶିବାକୁ ପ୍ରଭୁ

କାହିଁ ବା କୁଣ୍ଠିତ ହୁଅ ତୁମ୍ଭେ ବିହୁ ।

ସାଧୁ ଜନଙ୍କର ହିତ ପାଇଁ ପ୍ରଭୁ

ଦାନବ ସଂହାର କର ଯୁଗୁ ଯୁଗୁ ।

ଏଠି ସାଧୁ ଜନ ନାହିଁ ତାଙ୍କ ସ୍ଥାନ

ସହୁଛନ୍ତି ପୁଣି ନା ନା ଯେ କଷଣ ।

ମନ୍ଦିରରେ ରହି କିଅବା ଜାଣୁଛ

କବାଟ ଖୋଲିଣ ଥରେ ଆସି ଦେଖ ।

ଟିକକ ବିନତି ପ୍ରଭୁ ତୁମ୍ଭ ପାଶେ

ଅନ୍ୟାୟ ନିପାତ ଧର୍ମର ସକାଶେ ।


Rate this content
Log in