Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mamatamanjari Das

Others

3  

Mamatamanjari Das

Others

ମାୟା

ମାୟା

1 min
6.8K


କାହାପାଇଁ ହୃୃଦେ ଏତେ ଲୋଭ ମୋହ

କାହାପାଇଁ ଆକର୍ଷଣ

ଏ ମାଟି ଘଟ ପିଣ୍ତ ମାଟିରେ ମିଶିବ

ସେ ପରା ଅଢେଇ ଦିନ ।

ହେ ପ୍ରଗଳଭ ପ୍ରାଣ 

ଭଲପାଇ ଶିଖ୍ ଏ ମାଟି ମା'କୁ

ଭଲପାଇ ଶିଖ୍ ନିଜ କର୍ମ କର୍ତ୍ତବ୍ୟକୁ

ତେବେସିନା ଜୀବନର ମାନେ କିଛି ବୁଝିବୁ

ଭଙ୍ଗା ସ୍ଵପ୍ନ ସବୁକୁ 

କାଗଜ ଡଙ୍ଗାକରି ଭସାଇଦେ

ବର୍ଷାର ଉଜାଣି ସୁଅରେ ,,

ଆଜିରେ ବଞ୍ଚିବା ଶିଖ୍ 

କାରଣ କାଲିଟା ତ ଭାସିଯାଇଛି

ବର୍ଷାର ଉଷୁମ ଛୁଆଁରେ ।

ଏଇ ପୃଥିବୀରେ ବଞ୍ଚିବାକୁ ହେଲେ

ମିଛପରି ଭୁଲିଯା ସବୁ ମାୟା ବନ୍ଧନକୁ

ପଲକ ପଡିଲା ମାତ୍ରେ ଏଠି

ବର୍ଷା ଠୁ ବୈଶାଖ ପରି ,,,,

ଆଖି ଠାରୁ ଲୁହ ପରି

ସବୁ ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ନିମିଷେ

ଧୋଇ ହୋଇଯାଏ ଶେଷ ।

ସ୍ନାୟୁ ଯେଉଁଠି ବୁଝେନି

ମନର ଅକୁହା ବ୍ୟଥା

ତେବେ ଅତୀତର ସ୍ଵପ୍ନକୁ

ଜାବୁଡି ଧରି ଲାଭ ବା କ'ଣ  ??

ସ୍ମୃତି ତ ମଝି ଅଗଣାରେ ଥାଇ

ଅହ ରହ ଚେତେଇ ଦେଉଛି

ବିରହ ଠାରୁ ବିଛେଦ

ପ୍ରେମ ଠାରୁ ପ୍ରତାରଣା

ଜୀବନ ପୃଷ୍ଠାର ଘଟିଯାଇଥିବା

ସବୁକିଛି ମାୟା ଜାଲକୁ ।

  **ମମତା ମଞ୍ଜରୀ ଦାସ ,କଟକ**


Rate this content
Log in