Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parshuram Biswal

Others

2  

Parshuram Biswal

Others

ଇମିତି ଘରେ ମୁଁ କିମିତି ରହିବି

ଇମିତି ଘରେ ମୁଁ କିମିତି ରହିବି

1 min
6.6K


ଇମିତି ଘରେ ମୁଁ କିମିତି ରହିବି

 

ପର୍ଶୁରାମ ବିଶ୍ୱାଳ

 

ଉଜୁଡ଼ିଗଲା ମୋ ସୁନାର ସଂସାର, ସଜାଡ଼ିପାରିଲି ନାହିଁ

କିମିତି ଏ ସାରା ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର କଥା ବୁଝୁଚୁ କହ କହ୍ନେଇ

କାହାକୁ କହିବି ଏ ଦୁଃଖ ମୋହର

ଯାଏ ମୁଁ ବାଇଆ ହେଇ ।

 

ପୁଆ ବାହାହେଲା, ପଚାରିଲା ନାହିଁ ବାପ ବୋଲି ମତେ ଥରେ

ଝିଅଟି ମୋହର ବୁଲୁଅଛି କାହିଁ, ଦେଖୁନାହିଁ ତାକୁ ଘରେ

କହିଲେ କହୁଚି କାହିଁକି ପଚାର

ମୁଁ ଛୋଟ ହେଇ ନାହିଁ ।

 

ଭାରିଜା କଥା ମୁଁ କି କହିବି ଜଗା, ମୁହଁରେ ଜବାବ ତା’ର

ରୁଷିଗଲେ ଥରେ ଉଠିବ ନାହିଁ ସେ, ଭାସିଗଲେ ଘରଦ୍ୱାର

ସହିବାର ସୀମା ଟପିଲାଣି ମୋର

ହନ୍ତସନ୍ତ ହୁଏ ମୁହିଁ ।

 

ଦୁଃଖେ ଯେ ଭାଇକି ମଣିଷ କଲି ମୁଁ, ଭାବିଲାନି ଆଗପଛ

ଭାରିଜା କଥାରେ ବାଡ଼ ଦେଲା ଘରେ, ମୁଁ ହେଲି ସିନା ପଛ

ଇମିତି ଘରେ ମୁଁ କେମିତି ରହିବି

ଯିବିରେ ବାବାଜି ହେଇ ।

 

ଗ୍ରା.-ମିତ୍ରସେନପୁର, ପୋ.ଅ.-ଗମୁଁ

ଭା.-ଇନ୍ଦୁପୁର, ଜି.-ଯାଜପୁର, ପିନ୍-୭୫୪୨୧୪

ଫୋନ୍-୯୮୫୩୭୫୯୭୦୦

*****


Rate this content
Log in