Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna Kumar Madala

Others

3  

Prasanna Kumar Madala

Others

ବୋଉର ସ୍ମୃତି

ବୋଉର ସ୍ମୃତି

1 min
14.2K



ଅବିରଳ ପୁଣ୍ୟତୋୟା ମନ୍ଦାକିନୀ ବାରି

ମାଆ ମୋର ସର୍ବଂସହା ଧରଣୀଠୁ ଭାରି ,

ଯୁଗ ଯୁଗ ଗାଇ ହେଲେ ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ ଗୁଣ

କିଏ ଏଠି ଦେହଧାରୀ ଶୁଝିଛି ତା' ଋଣ ?


ଝୁରୁଅଛି ଭାରି ଆଜି ମୋ ବୋଉର କଥା

ନାହିଁ ସିନା ପାଶେ ମୋର ନଇଁଯାଏ ମଥା ,

କେତେ କଷ୍ଟ ସହିଥିଲା ଆମକୁ ସେ ପାଳି

ସ୍ବପ୍ନ ପରି ଲାଗେ ସବୁ ଏବେ ଭାଳି ଭାଳି ।


ବାଡିପଟ ବାରଣ୍ଡାରେ ଗୁମ୍ ସୁମ୍ ବସି

ଟାଙ୍ଗରା ସେ ମୁଣ୍ଡଟାରେ ହାତ ଘଷି ଘଷି ,

ଆଖିକି ତରାଟି ଟିକେ ଏଣେତେଣେ ଚାହିଁ

ଦେଖୁଥାନ୍ତି ଚଢେଇଟେ ଥିଲା ଗଲା କାହିଁ ।


ସକାଳର ଝାପ୍ସା ଝାପ୍ସା ଛାଇ ଆଲୁଅରେ

ଏବେ ବସିଥିଲା ଆଣି ଚାଉଳ ଥୁଅରେ ,

ଏତେ କହି ବାପା ଆମ ହେଉ ହେଉ ଠିଆ

ବୋଉ ଆଣି ବାଢ଼ି କହେ କିପାଇଁ ଛାନିଆ !


ଏହିକ୍ଷଣି ସଜାଡ଼ି ସେ ଆମ ବାସି ଶେଯ

ଥୋଇଗଲା ଗୁହାଳରେ କୁଣ୍ଡାପାଣି ପେଜ ,

ସାରିଲାଣି ନିଜ କାମ ଅନ୍ଧାରୁ ଯେ ଆହା

ଚୁଲି ଲଗାଇଲେ ହବ ଡିକାସିନି ଚାହା ।


ଘୋଟଣା ବି ବଢାହେବ ରନ୍ଧା ଗଲେ ସରି

ବିଲକୁ ହଳିଆ ଯିବେ ସାଥେ ସାଥେ ଧରି ,

ପିଲାଏ ଖାଇଲେ ଗଣ୍ଡେ ପାଠପଢି ଯିବେ

ତରବର ନହେଲେ କି ଅପେକ୍ଷାରେ ଥିବେ !


ଯେଝା କାମ ବାହାନାରେ ସଭିଏଁ ତ ବ୍ୟସ୍ତ

ସୀମାବଦ୍ଧ ପରିଧିରେ ଦାୟିତ୍ୱ ଯେ ନ୍ୟସ୍ତ ,

ମନ ଯେତେ ବୁଝେନାହିଁ କିଏ ବି ତାହାର

କେବେ ହେଲେ ଫୁରସତ ହୁଏନା ବାହାର ।


କରିନାହିଁ ବ୍ୟସ୍ତତାରେ ନିଜ ପାଇଁ ଶୋକ

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଭୁଞ୍ଜାଇ ସେ ଭୁଲିଯାଏ ଭୋକ ,

ସ୍ବାବଲମ୍ବୀ କରେଇ ସେ ଆମକୁ ଆଦରେ

ପିନ୍ଧେନି ଚପଲ ହଳେ ପୁଙ୍ଗୁଳା ପାଦରେ ।


ରୋଗ ଶୋକ କହିବାକୁ ଖୋଲିନାହିଁ ମୁହଁ

ପିଲାଙ୍କ କଷ୍ଟରେ ଯାହା ଉଛୁଳେ ତା ଲୁହ ,

ଗୁପ୍ତ ଗଙ୍ଗା ଥିଲେ ଥିବ ବେନି ଆଖି ତଳେ

ଜମାଟ ବରଫ ପରି କେବେ ବି ନଗଳେ ।


ପ୍ରସନ୍ନ କୁମାର ମାଦଳା


Rate this content
Log in