Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Monalisa priyadarsini Nanda

Inspirational

5.0  

Monalisa priyadarsini Nanda

Inspirational

ସ୍ବପ୍ନ ମୋର ସତ୍ୟ ହେବକି

ସ୍ବପ୍ନ ମୋର ସତ୍ୟ ହେବକି

1 min
173



ଦିନେ ସପନ ଦେଖିଲି ମୁହିଁ 

        ଆନନ୍ଦରେ ଆକାଶେ ଶୋଇଛି

ଆହାଃ କି ଶାନ୍ତି ନିଦ୍ରା ଘାରିଛି 

      ବାଦଲ ପାଦ ସ୍ପର୍ଶ ମୋର କରୁଛି||


ସହର ଯାନବାହାନର ଦାନଵଶବ୍ଦ 

           କୁଆଡେ ଉଭେଇ ଯାଇଛି

ତାପମାତ୍ରା ଶୀତଳ ହୋଇ 

        ବରଫ ବରଷା ଖାଲି ହେଉଛି||


ଚାରିଆଡେ ଶୂନଶାନ ଖାଲି 

        ଜଳଟୋପେ ଦେଖା ଯାଉ ନାହିଁ

ପାହାଡ ଜଙ୍ଗଲ ପାଖରେ ନାହିଁ 

       ଶୂନ୍ୟ ବୋମ୍ୟରେ ଉଡ଼ୁଛି ମୁହିଁ|


ଚକ୍ଷୁଖୋଲି ଦେଖିଲି ପାର୍ଶ୍ୱରେ 

         ସାଥୀ ମୋର କୁଆଡେ ଗଲେ 

ସତେକି ନିଃସଙ୍ଗ ଲାଗିଲା ମୋତେ 

       ମର୍ତ୍ୟପୁରେଫେରିବିନିକିଭଲେ ||


ହୃଦୟେ ସଂଶୟ ବହୁତ ଆସିଲା 

        ସୁରୁଜଦେବତାଙ୍କୁମନେ ସ୍ମରିଲି 

ରକ୍ଷା କର ହେ ପ୍ରଭାକର ମୋତେ 

           ମୁକ୍ତି ଦିଅ ବୋଲି କହିଲି||


କୋପଭର ହୋଇ କହିଲେମୋତେ  

         କର୍ଣ୍ଣ ଡେରିଶୁଣୁ ମୂର୍ଖ ମାନବ

ନିଜପାଇଁ ବିପଦକୁସଦା ଟାଣୁଛୁ 

          ଦିନେ ଭାଙ୍ଗିବ ତୋର ଗର୍ବ||


ଏବେଠୁ ସତର୍କ ହୁଅ ସଭିଏଁ 

         ସତ୍ୟ ବାଣୀ କହୁଛି ମୁହିଁ 

 ତାପମାତ୍ରା ମୋର ସଦା ବଢୁଛି 

         ବୃକ୍ଷ ରୋପଣ କରଯେ ତୁହି||


ପୃଥିବୀ କୁ ବଞ୍ଚାଇବା ତୋର 

            ଅଟେଯେ ମହତ କରମ

ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟରେ ଅବହେଳା କଲେ 

          ସଦା ଭୋଗିବୁ ଫଳ ଚରମ


ହଠାତ ସପନ ମୋର ଭାଙ୍ଗିଗଲା 

         ତଳେ କଚାଡି ପଡିଲି ମୁହିଁ 

ଚକ୍ଷୁ ମୁଦିତ ଅବସ୍ଥାରେ ଥିଲି 

       ଖଟତଳେ ନିଜକୁ ପାଇଲିଯାଇ||


ସ୍ୱାମୀ ମୋର ଅଫିସ ବାହାରିଲେଣି  

         ନିଜକୁ ପ୍ରକୃତିସ୍ଥ କରି ଭାବିଲି

ସପନ ହେଲେ ମଧ୍ୟ୍ୟ ସତ୍ୟ ଏହି ବାଣୀ 

       ସଭିଙ୍କପାଇଁ କବିତାଟିଏ ରଚିଲି||



Rate this content
Log in