Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Writer Roja Panda

Inspirational

3  

Writer Roja Panda

Inspirational

ହେ ବନ୍ଧୁ,ମୁଁ ଅର୍ଜୁନ

ହେ ବନ୍ଧୁ,ମୁଁ ଅର୍ଜୁନ

1 min
6.9K


ହେ ମୋର ପ୍ରିୟ ସଖା,

କୁରୁକ୍ଷେତ୍ରେ ଦେଇଥିଲ ଯେଉଁ ନୀତିଶିକ୍ଷା

ଆଉଥରେ ଦୋହରାଇ,ମୁକ୍ତିମାର୍ଗର ପନ୍ଥା ଦେଖାଇ

କର ଆଜି ବିପଦରୁ ରକ୍ଷା ॥

ଦିଅ ସେଇ ଦିବ୍ୟଜ୍ଞାନ ,

ଆଉଥରେ ଦେଖା ତୁମ ବିଶ୍ଵରୂପ ହେ, ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର କର୍ତ୍ତା

ଆଜିର ଅର୍ଜୁନ ମୁଁ କଳୁଷିତ ପଥ ର ଯାତ୍ରୀ

ଲୋଡ଼ୁଅଛି ଆଉଥରେ ତୁମର ବନ୍ଧୁତା ॥

ଚିହ୍ନ ମତେ ଆଉଥରେ , ମୁଁ ତୁମ ସେଇ ଅର୍ଜୁନ

ଯାହାର ସାରଥୀ ସାଜି , ନାଶକରି ଅସତ୍ୟକୁ

ବଜାଇଲ ସତ୍ୟର ବିଗୁଲ ଆଉ ଗାଇଥିଲ ଧର୍ମର ମଧୁରଗାନ ॥

ବନ୍ଧୁ ହୋଇ ଥିଲ ବୋଲି ଜିତିଥିଲି କୁରୁକ୍ଷେତ୍ରେ ମହା ରଥି ମହାରଥୀ

ତୁମର ସେ ବନ୍ଧୁତ୍ୱ ବଳରେ ଧର୍ମର ଜୟ କରି

ଦେଇଥିଲି ଏଇ ହାତେ କେତେ ପାପୀଙ୍କୁ ମୁଁ ମୁକ୍ତି ॥

ଦ୍ୱାପରରେ ପାଞ୍ଚ ଭାଇ ଥିଲୁ ପରା ତୁମର ଅତି ନିବିଡ

ମନେପକା ଆଉଥରେ , କୁରୁବଂଶ ପାଇଁ ରଚିଥିବା କୌଶଳ

ଆଉ ଦ୍ରୌପଦୀର ଲଜ୍ଜ୍ୟା ନିବାରଣରେ ପ୍ରୟାସ ତୁମର ॥

ବନ୍ଧୁ ହେଇ ଦେଖାଇଲ ଯେଉଁ ମୁକ୍ତି ପଥ

କାଟିଥିଲ ମୋ ସହିତ ଯେତିକି ବି ମୁହୂର୍ତ୍ତ

ସେପାଇଁ ମୋକ୍ଷ ପାଇ ଅନ୍ତରାତ୍ମାରେ ମୋର

ମହାଜ୍ଞାନ ହେଇଥିଲା ଜାତ ॥

ଆଜି ସେଇ ଜ୍ଞାନକୁ ମୁଁ ପାଉନାହିଁ ଖୋଜି

ଅଧର୍ମ , ଅସତ୍ୟେ ତାହା ଯାଇଅଛି ହଜି

ଆଉଥରେ ଆସ ସଖା , ଉଦ୍ଧାର ମତେ ଏ କୁରୁକ୍ଷେତ୍ରରୁ

ଅର୍ଜୁନର ସଖା ହୋଇ , ବନ୍ଧୁତ୍ୱର ଦ୍ୱାହି ଦେଇ

ସାରଥୀ ସାଜି ମୋ ଜୀବନ ରଥକୁ

ଟାଣିନିଅ ଏଇ ନର୍କ ପୁରିରୁ ॥

ଦ୍ୱାପରର ସେଇ ବନ୍ଧୁ ଅର୍ଜୁନ ମୁଁ ତୁମର

ଚିହ୍ନ ମତେ, ଖୋଲି ତୁମ ଦିବ୍ୟ ନୟନ

ମୁଁ ସେଇ ଗାଣ୍ଡିବଧାରୀ ପାର୍ଥ ତୁମର

ସଖା ହେ, ମନେପକା ବନ୍ଧୁତ୍ୱ ଆମର ॥

ରୋଜା ପଣ୍ଡା

ପୂର୍ଣ୍ଣାନନ୍ଦ ଭବନ ,ନେତାଜୀ ନଗର, ମଧୁପାଟଣା


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational