Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

5.0  

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

ମା' ସର୍ଵଂସହା

ମା' ସର୍ଵଂସହା

1 min
6.6K


ମରଣ ପାଇଁ କି ବହୁବିଧ ବାଟ ଜନମ ପାଇଁ କି ମା'

ମା’ ଯାର ନାହିଁ ଦୁନିଆରେ ତା'ର ନଥାଏ କେହିଟି ସାହା ।

ଦଶ ମାସ ଗର୍ଭ ବେଦନା ନୁହେଁ ସେ ମରଣ ସାଥେ ଲଢେଇ

ସଂସାରର ସବୁ ସୁଖ କରେ ତୁଛ କହିବା କିବା ବଢେଇ ।

ପଶୁ ପକ୍ଷୀ ଶିଶୁ ଚାଟି ଚୁଟି ଦେଲେ ଆପଣା କରମ କରି

ମଣିଷ ଶିଶୁକୁ ମଣିଷ କରିବା ମରଣ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଜାରି ।

ସୁଧାର ଗାଇଠୁ ନିରୀହ କୁକୁଡା ସନ୍ତାନ ପାଇଁ ଅମୋଘ

ଶାବକ ତା'ର କେ ଛଡାଇ ଦେଖୁ ତ ଲଢି ଯିବ ସାତ ସିଂହ ।

ପିଲାକୁ ମଣିଷ କରିବ ମା'ଟି ସବୁ ବିକା ଭଞ୍ଜା କରି

ବାପା ଯା'ର ନାହିଁ ଅନାଥ ନୁହେଁ ସେ ଯଦି ମା’ ନାହିଁ ମରି ।

ଘୋଡା ଚଢା ବାପ ନଥିଲେ ନଥାଉ ଥିବ ଧାନ କୁଟି ମା’

ଦୁନିଆ ଦାଣ୍ଡରେ ଛିଡା କରିଦେବ ଧନ୍ୟ ସେ ଶକତି ମା’ ।

ଗୋ ଗଂଗା ଗାୟତ୍ରୀ ତିନି ମାତା ପୁଣି ଦେଶ ମାତୃକାର ଗାଥା

ଧାଇ ମା’ ଯା'ର ପାଳନ କରିଛି ନୁଆଁଇବା ତାକୁ ମଥା ।

ବାପ ସିନା ଖୋଜେ ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ ବଢିବା ପାଇଁ କି ବଂଶ

ସକଳ କଷଣ ସହିପାରେ ମା’ ସନ୍ତତି ପ୍ରାଣର ଅଂଶ ।

ମା'ର ଗାଳିଟି ଦାଣ୍ଡ ଧୂଳି ବୋଲି ଶାସ୍ତ୍ରରେ ରହିଛି ଲେଖା

ହଂସ ବାହିନୀରୁ ସିଂହବାହିନୀ ଇଏତ ମା'ର ବ୍ୟାଖ୍ୟା ।

ମାତୃ ଦିବସ ଦିନଟିଏ ପାଳି କରୁଛେ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଶେଷ

ମା ପାଇଁ ହେବ ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି ସବୁ ଦିନକୁ କରି ବିଶେଷ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational