Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Romance

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Romance

ସେଦିନ

ସେଦିନ

1 min
6.6K


ରୋମାଣ୍ଟିକ କବି ମାୟାଧର ମାନସିଂହ


ସେଦିନ ପଡ଼ଇ ମନେ-ଯେଦିନ କଲ୍ୟାଣି,

ଅପବାଦ,ଅନ୍ଧକାର,ଅପଥ ନମାନି

ଧାଉଁଥିଲି ସ୍ତବ୍ଧ ରାତ୍ରେ, ପ୍ରଥମା ପ୍ରିୟାର

ନିବିଡ଼ ଆଶ୍ଳେଷବନ୍ଧେ,ଦୁର୍ଦ୍ଦାନ୍ତ ହିୟାର

ଦୁର୍ଦ୍ଦର୍ଷ ବାସନାରାଶି ଶମିବାର ଲାଗି ।

ସ୍ୱପ୍ନେ ହେଲେ ସେଦିନ ତ ନାହିଁ ଥିଲା ଜାଗି

ଚିତ୍ତେ ମୋର ତବ ରୂପ ।କାହିଁ ଥିଲ ସଖି,

ସେକାଳେ ମୋ ଲାଗି ବକ୍ଷେ ଶୂନ୍ୟସ୍ଥାନ ରଖି

ମୋ କକ୍ଷ ଆଲୋକ ପାଇଁ ପ୍ରଦୀପ ସଜାଡ଼ି

କିଶୋର ବୟସୁ ତବ ? ଆଲୋକ ଅଜାଡ଼ି

ସେ ଅବଗୁଣ୍ଠନ ତଳୁ ଆସିଲ ଯେ ଦିନ

ତୁମରେ ଚାହିଁଲି ଦୂରୁ ହୋଇ ଦ୍ବିଧା-ଭିନ୍ନ,

ଜିଜ୍ଞାସିଲି ' ଏ କିଏ ସେ ? କିନ୍ତୁ ପରିଚୟ

ତୁଟାଇଲା ମମତାରେ ସକଳ ସଂଶୟ ।

ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in