Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sadananda Sahoo

Others

2  

Sadananda Sahoo

Others

ଶୁଭ ପରିଣୟ

ଶୁଭ ପରିଣୟ

1 min
232



ଶୁଭ ଲଗନରେ ଶୁଭ ଅବସରେ

ଭାସିଉଠେ ସ୍ଵପ୍ନରାଜି

ପ୍ରିୟତମା ସାଥୀ ତୁମେ ମୋର ସ୍ମୃତି

ବିଧାତା ଦେଇଛି ଖଞ୍ଜି ! !


ପ୍ରଥା ପରମ୍ପରା ସଂସ୍କୃତି ନିଆରା

ସମୃଦ୍ଧ ଉତ୍କଳ ରୀତି

ବିବାହ ବେଦୀରେ ବସିଲ ସାଥିରେ

ପଡିଗଲା ହାତଗଣ୍ଠି ! !


ମୁଁ' ସୂର୍ଯ୍ୟକାନ୍ତ ପ୍ରେମ ମୂର୍ତ୍ତିମନ୍ତ

ଉଜ୍ଜ୍ଵଳ ଭାସ୍କର ଜ୍ୟୋତି

ତୁମେ ମୋ'କ୍ଷୀରାବ୍ଧି ପ୍ରେମର ବାରିଧି

ଅଭୁଲା ଏ' ପ୍ରୀତି ସ୍ମୃ୍ତି ! !


ଜନ୍ମ ଜନ୍ମାନ୍ତର ତୁମେ ସାଥୀ ମୋର

ମୁଁ' ତୁମ ହୃଦୟ ରାଜା

ସଵୁ ଜନମରେ ରହିବ ସାଥୀରେ

ତୁମକୁ ପଡିବ ଖୋଜା ! !

*********

ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ ତୁମେ ଧନମନ

ମୁଁ' ତୁମ କ୍ଷୀରାବ୍ଧି ରାଣୀ

ସିନ୍ଥିରେ ମୋହର ସୁହାଗ ସିନ୍ଦୂର

କରି ଦେଲ ଚିର ଋଣୀ ! !


ଦଶଦୋଷ ମୋର କରିବ ବିଲୀନ

ଆହେ' ପ୍ରିୟ ପତି ଦେବ

କୁଳର ଗାରିମା କ୍ଷୀରାବ୍ଧିତନୟା

ଅତୁଟ ସମ୍ପର୍କ ଭାବ ! !


ମୋ' ଶାଶୁ ଶ୍ଵଶୁର ଅଲିଭା ସ୍ଵାକ୍ଷର

ଉଦାର ହୃଦୟ ଚିତ୍ତ

ରବୀନ୍ଦ୍ର ପ୍ରଭାତୀ କୋଟି ଦୟାନିଧି

ପାଇଛି ମୁଁ' ପିତା ମାତ ! !


ଶୁଭ ପରିଣୟ ଅଟେ ମହନୀୟ

ସୁନେଲି ସପନ ରାତି

ଜଗତର ନାଥ ହୁଅହେ' ସଦୟ

ଉଚ୍ଛୁଳି ପଡୁ ଏ'ସ୍ମୃ୍ତି ! !


ଶୁଭେଚ୍ଛୁ ଅତିଥି ଢାଳହେ' ପୀରତି

' ପପୁ ଟିଟିଲି' ଙ୍କୁ ଆଜି

ଦାମ୍ପତ୍ୟ ଜୀବନ ହେଉ ସୁଖମୟ

ଅରଜିବେ କିର୍ତ୍ତୀରାଜି ! !


ସଦାନନ୍ଦ ସାହୁ , (କାରା କର୍ମଚାରୀ )

କେନ୍ଦ୍ରୀୟ କାରାଗାର , କଟକ , ଚୌଦ୍ଵାର !


Rate this content
Log in