Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

ଭଜୁ କିନା ରାମ ନାମ

ଭଜୁ କିନା ରାମ ନାମ

1 min
6.9K


ଯଶୋବନ୍ତ ଦାସ


ଭଜୁ କିନା ରାମ ନାମରେ ରାଜନ

ବୋଲୁ କିନା ରାମ ନାମ,

ଭଜି ନପାରିଲେ କୂଳ ଚନ୍ଦ୍ରମାରେ

ବାନ୍ଧି ନେବ କାଳ ଯମ ।

କି କରିବେ ତୋତେ ମାୟା ସ୍ତିରୀମାନେ

ମାୟାରେ ହୋଇଛୁ ଭୋଳ,

ଆଜି ମଲେ କାଲି ହେବ ଦୁଇ ଦିନ

ମିଥ୍ୟା ମାୟାରେ ଏ ସଂସାର।

ରାଜ କୁଳ ବଡ଼ ସୁଖ ଲୋ ଜନନୀ

ଯୋଗୀ କୁଳ ବଡ଼ ଦୁଃଖ,

ନ ଜାଣଇ ଯୋଗୀ ଖରା ଓ ବରଷା

ବୁଲି ମାଗୁଥାଇ ଭିକ।

ତୁହି ଯୋଗୀ ଘର ଗଲେରେ କୁମର

ମୋହର ପରମ ସୁଖ,

ଚାରି ଯୁଗେ ବଳା ହେବୁରେ ଅମର

ଚାହିଁଥିବି ତୋର ମୁଖ ।

ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics