Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Saudamini Pattanaik

Others

3  

Saudamini Pattanaik

Others

ପତିତପାବନ

ପତିତପାବନ

1 min
7.2K


ଆହେ ପ୍ରଭୁ ଦିନବନ୍ଧୁ ଶଙ୍ଖଚକ୍ର ଧାରି

ତୁମ ଶ୍ରୀଚରଣେ ପ୍ରଭୁ କରୁଛି ଗୁହାରୀ ॥


ମୁଁ ମହା ପାତକି ତୁମେ ପତିତପାବନ

ତୁମ କ୍ଷମା ଗୁଣେ କର ମୋ ପାପମୋଚନ ॥


ସାହିପାରୁ ନାହିଁ ପ୍ରଭୁ ସଂସାରର ଭାର

ଶରଣ ପଶିଲି ପ୍ରଭୁ କରୁଣା ସାଗର ॥


ମୁଁ ଜଣେ ଅନାଥ ତୁମେ ଅନାଥର ନାଥ

ମୋହଠାରେ ଦୟା କର ଆହେ ଜଗନ୍ନାଥ ॥


ମୁହିଁ ଅଟେ ମହାଦୁଃଖି ତୁମେ ଦୁଃଖହାରି

ଦୁଃଖ ମୋର ଦୂର କର ଗୋଲକ ବିହାରୀ ॥


ସୌଦାମିନୀ ପଟ୍ଟନାୟକ

ପାହାଳ



Rate this content
Log in