Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dilip Kumar Tripathy

Abstract Inspirational

2  

Dilip Kumar Tripathy

Abstract Inspirational

ଜୀବନଟା ବୋଧେ ଏମିତି !

ଜୀବନଟା ବୋଧେ ଏମିତି !

1 min
1.2K


ନିଇତି ସକାଳ ହବ,

ସଞ୍ଜ ହବ ,

ଫେର୍ ଚଉରା ମୂଳ ଖାଲି ପଡିବ …

କାନ୍ଦୁରା କାନ୍ଦୁରା ଆକାଶଟା

ସେଇମିତି ଚାହିଁ ରହିବ

ଖୁବ୍ ବେଶି ହେଲେ

ବର୍ଷି ଯିବ ଘଡିଏ ।


ଫି ଦିନ କେହି ଜଣେ

ଏକଲା ଦେଖି କାନ୍ଦିବ

ଏବେଳେ ଆଉ କା ହାତରୁ ଖସି ପଡିବ

ଖାଉ ଖାଉ ଭାତ ।


ପାଖ ଲୋକଟି ବେଳେ ବେଳେ

ଲାଗିବ ଅଚିହ୍ନା, ଅଜଣା

ଆଉ କେହି ଦୂରେ ଥାଇ

ଦେଉଥିବ ପାଖେଇବାର ସୂଚନା ।

ଫେର୍ ଇଚ୍ଛା ହବ

ହଜେଇ ଦିଅନ୍ତିକି, ଫେର୍ ମୋ ଠିକଣା ।


ବାକିରେ ପୁଣି କିଣା ହବ

ଡାଲା ଭର୍ତ୍ତି ସୁଖ,

ଯିଏ ଯାହା ଭାବୁ ପଛେ

ଜିଇଁବାକୁ ଇଚ୍ଛା ହବ

ସେଇ ଗୋଟିଏ ଦିନକୁ ଅପେକ୍ଷା କରି ।

ବାକି ଦିନଗୁଡା ଖାଲି ଯାହା

ଛକି ପଡିବ କ୍ୟାଲେଣ୍ଡରରେ !


ତମେ ଆସିବ ଆସିବ ବୋଲି

ଯେତେ କହିଲେ ବି

ମୋର ବିଶ୍ୱାସ ଆସୁନଥିବ

ହେଲେ , ଇଚ୍ଛା ହବ

ଦେଖିବାକୁ ରାସ୍ତା ଆଡେ

ଝର୍କା ଫାଙ୍କରୁ ।


କେବେ ତମେ କିଛି ନଥାଇ ବି

କଉ ଏକ କଥାରେ

ମନ ଖୋଲି ହସି ଦେଉଥିବ

ତ କେବେ କେବେ ମୁଁ ବି

ମୁଚକି ହସରେ ଠକୁଥିବି ସମସ୍ତଙ୍କୁ ।

ହଁ ସତରେ

ଜୀବନଟା ବୋଧେ ଏମିତି !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract