Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Others

2.5  

Sukanti Hotta

Others

ନିୟତି

ନିୟତି

1 min
414


କି ଲୀଳା କରୁଛୁ କାଳିଆରେ ତୁହି

ତୋ ଲୀଳା ତୋତେ ହିଁ ଜଣା

ଭକତ ଜୀବନ ଧନ ପରା ତୁହି

କରୁଣା କରେନି ଊଣା l


କେତେ ଜନମର ପୂଣ୍ୟ ବଳରେ

ମଣିଷ ଜନମ ଦେଲୁ

ସୁଖ ଶାନ୍ତିର ପରିବାର ଦେଇ

ମୋତେ ତୁ ନିଜର କଲୁ l


ମୋହ ମାୟାର ବଳୟରେ ମୋତେ

ଏମିତି ଛନ୍ଦି ଦେଲୁ

ସୁଖର ସମୁଦ୍ରେ ମୋତେ ଭସାଇ

ଦୁଃଖକୁ ଭୁଲେଇ ଦେଲୁ l


ଗର୍ବ ଅହଂକାର ମୋତେ ତୁ ଦେଲୁ

ତୋର ନାମ ଭୁଲିଗଲି

ଚନ୍ଦ୍ର ସୂର୍ଯ୍ୟ ସମ ବେନି ନୟନକୁ

ମନରୁ ପାଶରି ଦେଲି l


ନଟ ନାଗର ତୁ ବଡ଼ କପଟିଆ

ଲଗାଉ ଥାଉ ତୁ ନାଟ

କାହାକୁ ହସାଉ କାହାକୁ କନ୍ଦାଉ

ଅନ୍ଧାରେ କଡାଉ ବାଟ l


ଜୀବନ ନୌକାରେ ସୁଖ ଆଉ ଦୁଃଖ

ଦୁଇଗୋଟି ପାଦ ପରା

ଗୋଟେ ଆଗେ ଥିଲେ ଗୋଟେ ପଛେ ଥିବ

ସମୟ ଦିଏନି ଧରା l


ଅନ୍ୟଗୋଟେ ପାଦ ଅଦୃଶ୍ୟ ରହିଣ

ନିୟତିର ନାମ ନିଏ

ତାହାର ଦଉଡି ତୋ ହାତରେ ଥାଇ

ଆମକୁ ନଚାଉ ଥାଏ l



Rate this content
Log in