Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Panchanan Jena

Fantasy

3  

Panchanan Jena

Fantasy

କବିତା

କବିତା

1 min
218


ବାସନ୍ତୀ ସନ୍ଧ୍ୟାର ଶୁନଶାନ ପରିବେଶ

ଭଡ଼ାଘରେ ନାହିଁ କଳ-ଗୋଳର ଆବେଶ । ଭାବିଲି ମୁଁ ଚିନ୍ତାରେ ପଡିଗଲି

ସମୟକୁ କାଟିବି କେମିତି ବୋଲି ।

ମଗଜକୁ ମସ୍ତବଡ ଆଖାଡୁଆ କଥାଟା ଜୁଟିଗଲା

କବିତାଟିଏ କେମିତି ହୁଅନ୍ତା ଲେଖିଲେ ?

ହୁଅନ୍ତା ପୁରୁଣା ଚିନ୍ତା-ନଈରେ ଭାବନାର ଜୁଆର

ହୁଅନ୍ତା କଳ୍ପନା-ଜଳ୍ପନାର ଅସୁମାରି ଫୁଆର ।

କଲମର ଗାରେ ଗାରେ

ଭାବନାର ଧାରେ ଧାରେ

କାଗଜ ଉପରେ ଉପରେ

କେତେ ଅଜଣା ଅନୁଚିନ୍ତାର ଢେଉସବୁ

ପିଟିହୁଅନ୍ତା । 

ମସ୍ତିସ୍କକୁ ଉଠୁଥିବା ନୂଆ ନୂଆ ଭାବନାସବୁ

ଝରିପଡନ୍ତା ।

ଆଖିଆଗରେ ନାଚିଯାଉଥିବା ଦୃଶ୍ୟସବୁ

ପେନ୍ଥିହୋଇଯାନ୍ତା ।

ଅଜଣା – ଅଶୁଣା ସପନର ମୁଣାସବୁ

ଖେଳିଜାଆନ୍ତା ।

ମାତ୍ର ! କଲମ ସତରେ ଚାଲୁନି

ଆଗାମୀ ପୃଷ୍ଠା ଖୋଲିହେଉନି ।

ପୁଣି ମନରେ ଭାବନା ଗଜରୁଛି

କବିତା ଲେଖିବା ଏତେ କଷ୍ଟ

କପାଳକୁ କରିଲାଣି ଝାଳରେ ଆବିଷ୍ଟ ।

ଧକ ଧକ ଗମ ଗମ ଧାଉଁଛି ଧମନୀ

ମୋ ଦ୍ଵାରା କବିତା ଲେଖା ହେବନି ।

ସାରଳା ଅତିବଡ଼ିମାନେ  କେମିତି ପାରିଲେ ମହାପୁରାଣ ଭାଗବତ ଥାକ ଥାକ ଲେଖିଥିଲେ ।

ହୀନକର୍ମା ମୁଁହି

ବୁଦ୍ଧି ଶୂନ୍ୟ ହୋଇ

ବସିଗଲି ଲେଖିବାକୁ କବିତା

ପାଠକେ ମୁଖରୁ ଶୁଣିବାକୁ

ଆପଣା ଅପାରଗ ପାଣିଆର

ଏକ ସୁଦୀର୍ଘ ବତ୍କ୍ରୁତା ॥   


Rate this content
Log in