Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kali Kumar

Thriller

5.0  

Kali Kumar

Thriller

ମଶାଣିର ଅଭିଯୋଗ

ମଶାଣିର ଅଭିଯୋଗ

1 min
134


କାନ ନ ଥାଇ, ମୁଁ ଶୁଣିଛି !

ସେ ନାବାଳିକାର,

ମରଣାନ୍ତକ ଆର୍ତ୍ତ ଚିତ୍କାର,

ଶ୍ୱାସରୋଧ କଣ୍ଠରୁ ଅପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ-

କୋହ-ପ୍ରକମ୍ପିତ ସ୍ଵର,

ଅପ୍ରକାଶିତ-ଅକୁହା ବ୍ୟଥା,

ବଳତ୍କାରର ।

ଆଖି ନ ଥାଇ, ମୁଁ ଦେଖିଛି !

ଯୌନ ପିପାସୁ କୁତ୍ସିତ ମାନସିକତା

ବିକାଶୋନ୍ନମୁଖୀ ସମାଜର,

ପନ୍ୟ ଭାନ୍ତି,

ରକ୍ତ-ମାଂସ ଦେହକୁ ଲୋଟିଥିବା

ଚିତ୍ର ପାଶବିକତାର,

ଲଢ଼େଇ ଜୀବନ ମରଣର,

(ଶେଷେ), ହୁତୁ-ହୁତୁ ହୋଇ ଜଳିଯାଇଥିବା

ସେ ଦୁଃଖିର ସ୍ଥାଣୁ ମର ଶରୀର,

ଆଶା-ବିଶ୍ୱାସ-ଭରସା, ମନର ।

ପାଟି ନ ଥାଇ, ମୁଁ କହିଛି !

ଆହାଃ ! ଆତ୍ମୀୟତାର

ଦେଇଛି, ଅଭୟ ମୋ କୋଳର,

ଢ଼ାଙ୍କିଛି, ମମତା ପଣତ କାନିର ।

ସବୁକିଛି ଥାଇ !

ତୁମେ କିଆଁ ସାଜିଛ 

ଅନ୍ଧ-ମୂକ- ବଧିର

ତିନି ମାଙ୍କଡ଼! ଗାନ୍ଧୀଙ୍କର ।

ସେ ହେଉ କାହାଣୀ 

କୁନ୍ଦୁଲି ସସ୍ମିତାର, କିମ୍ବା

ନିର୍ଭୟା ଦିଲ୍ଲୀର,

ସବୁଠି ତ ଶିକାର ନାରୀର ।

ତେବେ,

ତୁମେ କିଆଁ ସାଜିଛ 

ଅନ୍ଧ-ମୂକ- ବଧିର

ତିନି ମାଙ୍କଡ଼, ଗାନ୍ଧୀଙ୍କର ।


Rate this content
Log in