Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajesh Kumar Jain

Comedy

3  

Rajesh Kumar Jain

Comedy

ମଜାହିଁ ଅଲଗା

ମଜାହିଁ ଅଲଗା

1 min
6.9K


ମଜାହିଁ ଅଲଗା

 

ରାଜେଶ କୁମାର ଜୈନ୍ (ଶାନ୍ତିରାଜେଶ)

 

ବାଲିଯାତ୍ରାର ଭିଡ଼ରେ ଠୁଙ୍କାପୁରି ଖାଇବାର,

ସାବିତ୍ରୀ ଓଷାରେ ନୂଆ ଶାଢ଼ୀ ପିନ୍ଧିବାର,

ଗାଧୋଇଲା ବେଳେ ମଧୁର ସଂଗୀତ ଗାଇବାର,

ରାତିସାରା ବସି ନୂଆ ପ୍ରେମିକାକୁ ମେସେଜ୍ ଦେବାର,

       ମଜାହିଁ ଅଲଗା ।

 

ପୂଜା ଭିଡ଼ ଭିତରେ ଠିଆ ହୋଇ ମେଲୋଡ଼ି ଦେଖିବାର,

ନୂଆବର୍ଷରେ ପିକ୍ନିକ୍ କରିବାର,

ସୁନ୍ଦରୀ ଝିଅଙ୍କୁ ଧରମ ଭଉଣୀ ବନେଇବାର,

କଲ୍ଭର୍ଟରେ ବସି ସ୍କୁଟି ମହିଳାଙ୍କୁ ଅନେଇବାର,

       ମଜାହିଁ ଅଲଗା ।

 

କଲେଜରେ ନୂଆ ଷ୍ଟୁଡେଣ୍ଟଙ୍କୁ ରାଗିଂ କରିବାର,,

ବସ୍ ଭିତରେ ମହିଳାଙ୍କୁ କହୁଣି ମାରିବାର

ବାଇକ୍ ରେ ବସିଥିବା ମହିଳା ପିଠିରେ ହାତ ପକେଇ ବସିବାର,

ପିଲାଙ୍କୁ ମେଳେଇ ପୂଜା ଚାନ୍ଦା ମାଗିବାର,

       ମଜାହିଁ ଅଲଗା ।

 

ରବିବାର ଦିନ ଦଶଟା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଶୋଇବାର,

ଶୀତଦିନେ ଗାର୍ଲଫ୍ରେଣ୍ଡ ଧରି ଆଇସ୍କ୍ରିମ୍ ଖାଇବାର,

ହାଟ ପାଳିରେ ଗଞ୍ଜା ଲଢ଼େଇ ଦେଖିବାର,

ବ୍ୟାଙ୍କରେ ଅନ୍ୟର କଲମ ମାଗି ଲେଖିବାର,

       ମଜାହିଁ ଅଲଗା ।

 

କାର୍ ଆଗରେ ବରଯାତ୍ରୀ ହୋଇ ଉଦଣ୍ଡ ନାଚିବାର,

ରାତିରେ ନିଦ ନ ଆସିଲେ ପତ୍ନୀକୁ ଜଗାଇବାର,

ଶଶୁରଘରେ ଶଳାଭାଉଜ ସାଙ୍ଗରେ ଗପିବାର,

କଲେଜରେ ଝିଅଙ୍କ ସାଙ୍ଗରେ ଫ୍ରେଣ୍ଡସିପ୍ କରିବାର,

       ମଜାହିଁ ଅଲଗା ।

 

ପେଟ୍ରୋଲ୍ ପମ୍ପରେ ଚିରା ଫଟା ନୋଟ୍ ଦେବାର,

ବାଇକ୍ ଚଳେଇଲା ବେଳେ କଥା ହେବାର,

ଅନ୍ୟର କାନ୍ଧରେ ବନ୍ଧୁକ ରଖି ଗୁଳି ଚଳାଇବାର,

ଖରାଦିନେ ବାଇକ୍ ପମ୍ପଚର୍ ହୋଇଯିବାର,

       ମଜାହିଁ ଅଲଗା ।

 

ଟ୍ରେନ୍ ଭିତରେ ଛିଡ଼ା ହୋଇ ତାସ୍ ଖେଳିବାର,

ପନିପରିବା କିଣିସାରି ମାଗଣାରେ ଲଙ୍କା ମାଗିବାର,

ମଦ ନିଶାରେ ମାତାଲ୍ ହୋଇ ନିଶାନିବାରଣ ବାନା ଉଡ଼ାଇବାର,

ବିଚ୍ ରାସ୍ତାରେ କୁକୁର ପ୍ରେମ ଦେଖିବାର,

       ମଜାହିଁ ଅଲଗା ।

 

ହଁ ଭାଇ ... ଏକଦମ୍ ସତ୍ୟ ...

ଯେପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ନପାଇଛ ଦଗା,

ଯେପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ନବାଜିଛି ପୁଲିସ୍ ର ଠେଙ୍ଗା,

       ଏସବୁର ମଜାହିଁ ଅଲଗା ।

 

ଅପର୍ଣ୍ଣା ନଗର, ଚାଉଳିଆଗଞ୍ଜ, କଟକ-୭୫୩୦୦୪

ଫୋନ୍ : ୯୪୩୭୦୨୦୬୧୮

*****


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy