Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarada Parida

Others

3  

Sarada Parida

Others

ମାମୁଁଘର

ମାମୁଁଘର

1 min
13.3K


ମାମଁୁଘର

ଉ􀅑ା ଉ􀅑ା ତାଳ ଗଛ

ଦୂର ଦଗି ବଳୟ

େଯଉଁଠି ନଇଁଯାଏ ଆକାଶ

ଛୁଇଁ ଯାଏ ପୃ􀇆ବୀ

େସଇଠି େମା ମାମଁୁଘର ଗଁା

ଅ􀅋ା ବ􀅋ା ରା􀆱ା,

ବିଲ ହୁଡା,କେ􀅠ଇ େକାଳିର ଗଛ

େଡଇଁଗେଲ ମସାଣି, ପାଟ ବିଲ

ତା’ ଆରକେଡ

େମା ମାମଁୁଘର ଗଁା

େମା ମାମଁୁଘର ଗଁା

େଯଉଁଠି ବସ􀅽 ଫୁେଲଈ ହୁଏ

ଆମ􀈴 ବଉଳେର,

ମାଳ ପିେ􀆆, ର􀅏 େବର􀅏ର

େକାଇଲି ଗୀତ ଗାଏ,

ବାଡିପଟ ଆମ􀈴ଗଛ ଡାେଳ;

କୁ􀆗ାଟୁଆ ଉଡିଯାଏ

ଖ􀅢ିଉଡା େଦଇ,

ଲୁ ଚ ି ଯାଏ, େପାଖରୀ ହୁଡାେର

ବସା ବାେ􀆆 ବାଇଆ ,

େସଇ ଉ􀅑ା ଉ􀅑ା

ତାଳ ବାହୁ􀅏ାେର;

ଝୁେଲ, େଦାଳିେଖେଳ

ଫୁେଲଈ ଚଇତାଳି ସାେଥ,

େମା ମାମଁୁଘର ଗଁା

େଯଉଁଠି େ􀆵ହର ପସରା,

େଲସି ହୁଏ ସ􀆓କ􀆽ର ସାେଥ

ନି􀆸ାଥ􀆽 ସରାଗ;

ଅଦୃଶ􀈻 ବ􀆆ନ, ଥ􀅝ା ମଜା ସ􀆓କ􀆽ର,

େକେତ ଅଜା-ଆଇ, େ􀆵ହର କଟା􀅁,

􀈎􀅶ାର ବିଦ􀇀ପ,

ସବୁ ଲ􀆖ିଯାଏ ହୃଦୟ ପଯ􀆽􀈻􀅽;

େଯମିତି,

ଦୂର ଦଗି ବଳୟ ଠୁ ଆହୁର ି ଦୂରକୁ

େଡଇଁ େମାର ଭାବନାର ପରିସୀମା,

େସ େମାର ମାମଁୁ ଘର 􀆹ୃତ ି

େମା ପିଲାଦନି ସବୁଜମି ା ।


Rate this content
Log in