Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sadananda Sahoo

Others

3  

Sadananda Sahoo

Others

ନିଆରା ଏ ବିଭୀଷିକା ଛବି

ନିଆରା ଏ ବିଭୀଷିକା ଛବି

1 min
138



ନିରୋଳା ନିର୍ଜନେ ଏ ଭଗ୍ନ କୁଟୀରେ 

   ଦେଖୁଛି ମୁଁ ଏକି ଦୃଶ୍ୟ ? 

ଭୂତକି ପିଶାଚ  ଅଦ୍ଭୁତ ଏ'ଜୀବ 

   ବିକଟାଳ ତା'ର ରୂପ !


ନୁହେଁ ସେ ଗ୍ରୀବ ନୁହେଁ ସେ'ଭୈରବ 

    ଭିନ୍ନ ତା'ର ରୂପକ୍ରାନ୍ତି , 

ସ୍ଵହସ୍ତେ ଧରିଛି  ନିରିମାଖି ବାଳୀ 

   ଶୂନ୍ୟକୁ ନେଉଛି ଟାଣି !


ରହତୁ ପିଶାଚ ରହତୁ ଶାଙ୍କୁଚ 

    ଏକି ନିଷ୍ଠୁରତା ତୋ'ର , 

ନିରିମାଖି ଫୁଲ ତା'ର ଦୋଷ କ'ଣ 

   ନିଃସର୍ତ୍ତେ ତୁ' କ୍ଷମାକର ! ! 


ଜାଣିଥିଲେ ମୁଁ' ତୋର ପରାକ୍ରମ 

   ଆସି ଥାନ୍ତି ଘେନି ବାଣ , 

ମୋର ବ୍ରହ୍ମ ଅସ୍ତ୍ରେ ନାଶି ଥା'ନ୍ତି ତୋତେ

    ହରାଇ ଥାଆନ୍ତୁ ପ୍ରାଣ ! !

   

 ବିକଳ ନେହୁରା ନୁହେଁ ବେସାହାରା 

     ଚତୃଦିଗେ ପ୍ରକମ୍ପିତ , 

ମୋର ଡାକ ଶୁଣି ଆସିଲାଣି ପରୀ 

   ମରଣତୋ  ସୁନିଶ୍ଚିତ ! ! 


ଆକାଶୀ ଗୌରବୀ ମହାପରୀ ରାଣୀ 

     ଉଦ୍ଧାର କରତୁ ମାତ ,

ଏ ଅଦ୍ଭୁତ ଜୀବକୁ ମାରିଦେ ମାଆତୁ

    ହେବୁତୁ ତ୍ରୀପୁରେ ଖ୍ୟାତ ! ! 


ନିରିମାଖୀ ଫୁଲ ମୋର ରତ୍ନଝୁଲ 

   ପଡିଛି ସଂକଟେ ଆଜି , 

ସ୍ନେହଁ ସରାଗିନି ବିକଳେ ରଡୁଛି 

    ପିଶାଚ ନେଉଛି ଟାଣି ! ! 


ଶୂନ୍ୟବାଣୀ ଶୁଣି ଆସିଲକି ପୁଣି 

    ହେ ମାଆ ପରୀ ରାଣୀ , 

ପିଶାଚ ପଞ୍ଝାରୁ  ମୁକ୍ତ କରିବାକୁ 

   ମୋର ମନ କଥା ଜାଣି ! !


 ତୋର ଆବିର୍ଭାବ ଦେଲାତ ସାହାସ

     ଆଉ କିଛି ଚିନ୍ତା ନାହିଁ , 

ଉଦ୍ଧାର ପାଇବ ନିରିମାଖି ଫୁଲ 

    ଏଥର ନିଶ୍ଚିତ ମୁଁହିଁ ! ! 


ଆସିବିନି କେବେ ଏମିତିକା ସ୍ଥାନେ 

     କରୁଛି ଶପଥ ଆଜି , 

ବିଭିଷିକା ଛବି ଆଉ ଦେଖିବିନି 

    କହୁଛି ମୁଁ ଗର୍ଜି ଗର୍ଜି ! ! 



Rate this content
Log in