Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasant Kumar Nath

Romance

2  

Prasant Kumar Nath

Romance

ତୁମରି ପ୍ରେମରେ

ତୁମରି ପ୍ରେମରେ

1 min
6.8K


ନିଜକୁ ଆଜିମୁଁ ହଜେଇ ଦେଇଛି

ତୁମରି ପ୍ରେମରେ

ତୁମରି ଛବିକୁ ଆଙ୍କୁଅଛି ନୀତି

ମନ ଆଇନାରେ ।

ସବୁ ଦିନ ମୋର ବିତି ଯାଉଅଛି

ତୁମ ଭବନରେ

ସବୁ ରାତି ମୋର କଟି ଯାଉଅଛି

ତୁମ ସପନରେ ।

ତୁମ ସାଥେ ମୁହିଁ କଥା ହେଉଅଛି

ଆଖି ଇସାରାରେ

ଗୁଣୁ ଗୁଣୁ ହୋଇ ଗୀତ ଗାଉଅଛି

କେତେ ବେସୁରାରେ ।

ତୁମେତ ଆସୁଛ ଭାବନାକୁ ନେଇ

ସକାଳ ସଞ୍ଜରେ

ତୁମେ ଯେ ରହିଛ ସାଥିରେ ମୋହର

ଆଖି ପଲକରେ ।

ପ୍ରେମର ନଅର ତୋଳି ମୁ ସାରିଛି

ତୁମରି ସାଥିରେ

ନିଜକୁ ଆଜି ମୁ ହଜେଇ ଦେଇଛି

ତୁମରି ପ୍ରେମରେ ।


Rate this content
Log in