Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhakta Malla

Inspirational

3  

Bhakta Malla

Inspirational

ନିର୍ବାଣ

ନିର୍ବାଣ

1 min
7.0K


ପକ୍ଷୀଟିର ଚାରିପାଖେ

ଲୌହ ପାତ ଘେରା

ସଶକ୍ତ ପାଚେରୀ,

ଯଦିଓ ସେ ଉଡିବାକୁ

ଚାହୁଁ ଥିଲା ସୁନୀଳ ଆକାଶ

ଢେଉରେ ପହଁରି ।

ତା' ପାଖରେ ଥୁଆ ହେଉଥିଲା

ମନଲାଖି ସୁଆଦିଆ

ଭରପୁର ଖାଦ୍ୟ,

ତୃଷା ପାଇଁ ଜଳଭରା

ପୂର୍ଣ୍ଣ ଏକ କୁମ୍ଭ ।।


ସେ ଛୁଉଁ ନଥିଲା କିଛି -

କି ' ରୁଚୁ ନଥିଲା ;

ଏସବୁ ଜାଣିବା କଷ୍ଟକର ଥିଲା ।

ସେ ମୌନ ରହୁ ଥିଲା .......

ତପସ୍ୟା କି' ନିରବତା

ଜାଣିବା କଷ୍ଟକର ଥିଲା

ତା ' ଶରୀର ନିଶ୍ଚଳ ଥିଲା ।

ହଠାତ୍ ଦିନେ ପକ୍ଷୀଟି

ଡେଣା ଝାଡି ଦେଲା -

ଏକ ଭୟଙ୍କର ଶବ୍ଦରେ

ଲୌହର ପଂଜୁରୀ

ଠଣ୍ ଠଣ୍ ଭାଂଗି ଗଲା ।

ପକ୍ଷୀଟି ଉଡିଗଲା

ଦୂର ଆକାଶକୁ --




ଭକ୍ତ ଚରଣ ମଲ୍ଲ

26TH DECEMBER 2017.


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational