Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dharitri Mallick

Others

5.0  

Dharitri Mallick

Others

ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଝରଣା

ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଝରଣା

1 min
1.8K


ଆଖି ଲୁହ ଧାରେ ଧାରେ,

ବହିଯାଏ କେତେ ଯେ ବେଦନା,

ତଥାପି ହୃଦୟରୁ ସରି ନଯାଏ

ଯନ୍ତ୍ରଣା ର ଝରଣା !!!

( ଧରିତ୍ରୀ )


Rate this content
Log in