Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sasmita Majhi

Abstract

3  

Sasmita Majhi

Abstract

ବିହଙ୍ଗମ

ବିହଙ୍ଗମ

1 min
11.6K


ବିହଙ୍ଗ ଟେ ଯେବେ ମୁଁ ହୋଇଥାନ୍ତି

      ନୀଳ ଆକାଶ କୁ ଉଡିିିିିଯାଆନ୍ତି 

ଦୂରେ ଦୂରେ ବହୁ ଦୂୂୂରେ ଯାଆନ୍ତି ମୁଁ ଉଡି

 ଯେ  ଯାଏଁ ଡେଣା ଯୋଡିକ ନ  ଯାଇଛି ଛିଡି।। 

ଆକାଶ ର ନୀଳିିମାରେ 

         ଦିଅନ୍ତି  ନିଜ କୁ ହଜେଇ

ବରଷା ର ସଙ୍ଗୀତ ରେ 

        ତନୁ ଓ ମନ ଭିଜେଇ।। 

ଗୀତ ଗାଆନ୍ତି ଉଚ୍ଚ ସ୍ବରେ 

        ପବନ ର ତାଳେ

ଉଡି ବୁଲନ୍ତି ଡେଣା ମେଲି

        ବିହଙ୍ଗ ଙ୍କ ମେଳେ।। 

ଖାଦ୍ୟ ପାଇଁ ଯାଆନ୍ତି ଉଡି

        ଅରଣ୍ଯ ମଧ୍ଯ କୁ

ଖାଆନ୍ତି ଫଳ ମନ ଭରି 

        ନ ଥିବେ ରୋକିବା କୁ।। 

ପେଟ  ଭରି ଖାଇସାରି 

       ଯାଆନ୍ତି ପୁୁଣି ଉଡି

ବରଷା ରୁ ପିିଅନ୍ତି ପାଣିିିିିିିି 

     ଡେଣା ମୋର ଝାଡ଼ି।। 

ମଣିଷ ର ପାଖାାପାଖି 

    କେବେ ମୁଁ ନ ଯିବି

ତା'ର ଲୌହ ପିଞ୍ଜରା ରେ 

      ଧରା ମୁଁ ନ ଦେବି।। 

ନ ରହିବି ସାଥେ ତା'ର

       ନିଷ୍ଠୁର  ଏ  ଜାତି

ବେଳୁୁୁବେଳ ବଢୁୁୁଅଛି 

      

        ତା ହିଂସାତ୍ମକ ମତି  ।। 

ଡର ଭୟ ମନୁ ତଡି ନିିିର୍ଭୟ ର ସହ

ଅସ୍ତଗାମୀ ରବି କୁ କୁହନ୍ତି 

         ଆଉ ଟିକିଏ  ରହ ।। 


Rate this content
Log in

More oriya poem from Sasmita Majhi