Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyaprakash Sethy, M. A(UGC NET)

Children Stories Inspirational

5.0  

Satyaprakash Sethy, M. A(UGC NET)

Children Stories Inspirational

କୁମ୍ଭୀର ଓ ମାଙ୍କଡ଼

କୁମ୍ଭୀର ଓ ମାଙ୍କଡ଼

1 min
410



ମାଙ୍କଡ଼ କୁମ୍ଭୀର ବନ୍ଧୁତା ଅଡ଼ୁଆ

କୁମ୍ଭୀରକୁ ଜାମୁ କୋଳି

ମର୍କଟ ବନ୍ଧୁର ବନ୍ଧୁତା ରଖିଣ

ନିତି ଦେଉଥାଏ ତୋଳି।। 0

ପାଖଣ୍ଡର କିନ୍ତୁ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟଟି ଭିନ୍ନ୍ 

କଲିଜାଠିଁ ଖାଲି ମନ

ପ୍ରତାରଣେ ନେଲା ମାଙ୍କଡ଼କୁ ଝିଙ୍କି

ମନ ହେଲା ଛନଛନ।।1

କୁମ୍ଭୀର କଲାଠୁଁ ମଝି ଦରିଆରେ

ଚେତନା ପାଇଲା ଖୋଜି

ଛଳକୁ ଛଳରେ ହରେଇବା ହୁଏ

ଏ କଥା ପାଇଲା ଭଜି।। 2

କହିଲା ମର୍କଟ କଲିଜାଟି ମୋର

 ଅଛି ଗଛ କୋରଟରେ 

ନିର୍ବୋଧ କୁମ୍ଭୀର ଭାବି ପାରିଲାନି

ଫେରିଲା ପଛକୁ ଖରେ।। 3

ସୁବିଧା ପାଇଣ ମର୍କତ ଖସିଲା

କୁମ୍ଭୀର ଖାଇଲା ଖଜା

ଅସାଧୁ ସଙ୍ଗରେ ସଙ୍ଗାତ ବସିଲେ

ମିଳିବ ଏମିତି ସଜା। 4


Rate this content
Log in