Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Neelima Nivedita Behera

Romance

2  

Neelima Nivedita Behera

Romance

ଏଣୁତେଣୁ 12

ଏଣୁତେଣୁ 12

1 min
6.7K


ପ୍ରତିଥର ବେଳାଭମି ଛୁଇଁ ଲହଡ଼ି ଫେରେ

ପ୍ରତିଥର ଦେହ ଶିହରେଇ ପବନ ବାହୁଡ଼େ

ପାଖରେ ତୁମକୁ ପାଇଲେ କିନ୍ତୁ

ପ୍ରତିଥର ମୁଁ ମୋର ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ହାରେ ... !!!


ପ୍ରୀତି କାହାକୁ କୁହନ୍ତି ? ଜାଣିନି,

ଜାଣିନି ବି ପ୍ରଣୟର ରଙ୍ଗ କିଏ

ଏତିକି ଜାଣିଛି କିନ୍ତୁ

ମନ ଯେବେ କହିବାକୁ ଚାହେଁ, ଓଠ

ଶବ୍ଦ ଲଢେଇରୁ ଛତ୍ରଭଙ୍ଗ ଦିଏ।


Rate this content
Log in