Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sarada Parida

Inspirational

1.0  

Sarada Parida

Inspirational

ରାତି

ରାତି

1 min
7.0K



ରାତିରେ ,

ତତେ ପୂଜା କରିବି

ନା ପ୍ରେମ ?

ଅନ୍ଧାରର କଣ ଛଳନା ଯେ

ସିଏ ତ ନିଷ୍ପାପ ଶିଶୁଟିଏ ||


କେହି ଶତ୍ରୁ ନାହିଁ

କେହି ମିତ୍ର ନାହିଁ

ତମେ ତାକୁ ଶଠତା କହିପାର

ଅବା ନିର୍ବୋଧତା ||


ସିଏ ନିର୍ବିକାରେ କୋଳେଇ ନିଏ

ଦରିଦ୍ରର ଦାରିଦ୍ର୍ୟତା

ଭୋକିଲା ପ୍ରାଣରେ ଢାଙ୍କିଦେଇ

ନିଦର ଚାଦର

ତମେ ଛଳନା କହିପାର ||


ରାତି ସିଏ

ସତେ ଅବା ଗଂଗାଟିଏ

ଧୋଇପାରେ ପାପୀ ର ପାପ

ଦୁରାଚାରେ ଦେଇପାରେ ଜୀବନର ବୀଜମନ୍ତ୍ର

ହୁଏତ ତମେ ଘୃଣା କରିପାର ||


ଧାରକ ସେ ପୁଣ୍ୟର

ଗର୍ଭ ଫାଡ଼ି ଦେଇପାରେ ଜନ୍ମ

ନବଆଭା ନବ ସଂକ୍ରାନ୍ତିର

ଉଷାର ପହିଲି କିରଣେ

ତିଳ ତିଳ ମରି ମରି

ସରିଯିବା ଆଗୁ ||


ଫୁଲରେ ,

ତୁ କାହିଁକି ଖେଳୁ

ରାତିର ସେ ନିର୍ଜନ ପହରେ ?

ନିଶାର୍ଦ୍ଧରେ ବରିବାକୁ

ଅବା ପୁଜିବାକୁ ତାର

ଶାନ୍ତ ସ୍ନିଗ୍ଧ ପୟୋସିନୀ ରୂପ ||


Rate this content
Log in