Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Drama Fantasy

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Drama Fantasy

ଏତେ କଥା ତା'ର ମନେଥିଲା

ଏତେ କଥା ତା'ର ମନେଥିଲା

1 min
6.7K


ବକଟେ ପିଲା,ସେ ଏ କି କଲା-

ଏତେ କଥା ତା'ର ମନେ ଥିଲା ,

ସାଥୀ ମେଳେ ସେ ତ ଲୁଚି-ଛପି ଆସି

ମୋ-ଲହୁଣୀ ମାଠିଆ ଭାଙ୍ଗିଦେଲା ।(୦)


ହେଇ ଧର ଧର ଚୋର ବୋଲି -

ଯେବେ-ମୁଁ ଉଚ୍ଚରେ ପାଟି କଲି ,

ଓଢ଼ଣୀକୁ ମୋର ଟାଣି ଗଲା ଚାଲି

ଲେଉଟି ପୁଣି ଖତେଇ ହେଲା ।(୧)


ମୋ-ଲହୁଣୀ ମାଠିଆ ଭାଙ୍ଗି ଦେଲା..

ବକଟେ ପିଲା, ସେ ଏ କି କଲା-

ଏତେ କଥା ତା'ର ମନେ ଥିଲା ,

ସାଥୀ ମେଳେ ସେ ତ ଲୁଚି-ଛପି ଆସି

ମୋ-ଲହୁଣୀ ମାଠିଆ ଭାଙ୍ଗିଦେଲା ।


ଏଡ଼ିକି ବକଟେ ପିଲା ସିଏ-

ଆକଟ କରିବ ତାକୁ କିଏ !

ଯଶୋଦା ଆଗରେ କହିଲା ତ ଯିଏ

ମହତ ତାହାର ସାରିଦେଲା ।(୨)

ମୋ-ଲହୁଣୀ ମାଠିଆ ଭାଙ୍ଗିଦେଲା ।


ବକଟେ ପିଲା ସେ ଏ କି କଲା -

ଏତେ କଥା ତା'ର ମନେ ଥିଲା ,

ସାଥୀ ମେଳେ ସେ ତ ଲୁଚି-ଛପି ଆସି

ମୋ-ଲହୁଣୀ ମାଠିଆ ଭାଙ୍ଗିଦେଲା ।

ବକଟେ ପିଲା ,ସେ ଏ କି କଲା....


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama