Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shanti Mishra

Others

2  

Shanti Mishra

Others

କରିବକି ପ୍ରତିକାର !

କରିବକି ପ୍ରତିକାର !

1 min
6.6K


ଯେଉଁ ଡାଳେ ବସିଲି ଭାଗିଂଲା ଡାଳ,

ଏଣେ ପକ୍ଷ ମୋର ଅଟେ ଭାରି ଦୁର୍ବଳ l


ଉଡିବlକୁ କରି ପାରେ ନାହିଁ ସାହସ,

ତଳେ ବସିଲେ, ଶତ୍ରୁ ମୋର ଅଶେଷ l


ଚାହିଁଛନ୍ତି ଝାମ୍ପି ନେଇ କରିବାକୁ ନିଶେଷ,

କାହାକୁ କହିବି ଏ ଦୁଖ ଅଶେଷ l


ତୁମେ ଟିକେ ଦେଇ ପାରିବକି ଆଶ୍ବାସ,

ଆସିଛି ଆଜି ମୁଁ ରଖି ତୁମ ପରେ ବିଶ୍ବାସ l


ନିଷ୍ଠୁର କାଳ ଛାଡେ ରଡି ରହି ରହି,

ବେଳ ହେଲାଣି ତୋ ଯିବାକୁ କହି l


ଯିବାକୁ ଇଛା ହୁଏ ନାହିଁ ଏତେ ଶୀଘ୍ର,

ମନ ଭରି ନାହିଁ ଏ ଯାଏ ଦେଖି ତୁମ ସଂସାର l


ସୌନ୍ଦଯ୍ୟତାରେ ଭରି ଦେଇଛ ଏତେ,

ଆଖି ଥକୁ ନାହିଁ ଦେଖିଲେ ବି ଯେତେ l


ସବୁ ଲାଗେ ମୋର ଚିହ୍ନା ଆପଣାର,

କେହି ତ ଲାଗନ୍ତି ନାହିଁ ଟିକେ ବି ପର l


ନଈ ନାଳ ସ୍ରୋତ ଝରଣା ହ୍ରଦ,

ବହି ଯାଉଛନ୍ତି ଗାଇ ତୁମରି ଗୀତ l


କେମିତି ବୁଝିବ ଏ ଅବୁଝା ମନ,

ଭାବେ ବଂଚି ଯାଆନ୍ତା କି ଆଉ କିଛି ଦିନ l


କାମନା ର ନଈ ଭାରି ଉଦ୍ଧତ,

ନଶୁଣି ଉଚ୍ଚୁଳେ ହୋଇ ପ୍ରମତ୍ତ l


ଶରୀର ଓ ମନରୁ ଗଲାଣି ଖସି ବଳ,

ବଂଚିବା ପାଇଂ ତଥାପି ଖୋଜୁଚି ଆଳ l


ତ୍ରାହି କର ଆସି ମତେ ଜଗଦୀଶ,

ପଥ ଦେଖାଅ ପାଦ ଧରୁଚି ନିଶ୍ବ l


କରିପାରିବକି କିଛି ଏହାର ପ୍ରତିକାର,

ପ୍ରସାରିତ କରି ତୁମ ଶକ୍ତି ଅପାର l




ଶାନ୍ତିଲତା ମିଶ୍ର, ରଚେଷ୍ଟର, ମିନେସୋଟା


Rate this content
Log in